AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Så irritert. Hvorfor er Kiwi av alle kjeder den butikken som scorer lavt når det har vert kontroll? Gang etter gang, så får de påpekning pga varene ikke er priset. Er desverre nødt til å bruke denne butikken nå,men syns det er dårlig. Tar inn masse Firstprice-varer. Tenker da på ferskvare,kunden har da ikke noe valg da andre varer ikke er tilstede. Varer er ikke priset. Veldig mye varer. Bare rundt kassen i de nærmeste reolene i dag, etter et kjapt overblikk,ti varer som manglet pris. Skulle ha lyspære....det var så rotete i hyllen at det var ikke sammenheng mellom lapper og esker. Samme i den hyllen hvor alle vaskesaker lå. Så er det tomt for ditt, så er det tomt for datt. Det blir bare ikke bestilt opp. Så stemmer ikkepriser med det som kommer på kassalappen. Ser meg om så er det kun helt unge folk som jobber der. De er der for å sluse varene igjennom kassen. Spør du om en vare, så vet de ikke hva det er. Butikksjefen som hun kaller seg, sikkert fått den tittelen også. Er ca 25. Hennes erfaring fra før er div. vikariater i kiosl ol....At de tør å søke på en slik stilling.
Sugerøret Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Ganske enig ,i enkelte butikker er hyllene M/lapper så rotete at jeg flere ganger har gitt opp. Når jeg f.eks har kun med kontanter og skal ha småting,er det greit å kunne vite sån ca hva det kommer på,så slipper både kassapersonell og jeg måtte kjøre retur og lage kø
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 I Sverige har de egne strekkodelesere litt her og der i butikkene så man kan selv lese inn de varer man har for å sjekke hvor mye de varene man har koster. Hvorfor ingen har tatt etter det systemet her skjønner jeg ikke. Men kjekt er det i alle fall! 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 I Sverige har de egne strekkodelesere litt her og der i butikkene så man kan selv lese inn de varer man har for å sjekke hvor mye de varene man har koster. Hvorfor ingen har tatt etter det systemet her skjønner jeg ikke. Men kjekt er det i alle fall! Vi har det på Coop obs hypermarked. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 I Sverige har de egne strekkodelesere litt her og der i butikkene så man kan selv lese inn de varer man har for å sjekke hvor mye de varene man har koster. Hvorfor ingen har tatt etter det systemet her skjønner jeg ikke. Men kjekt er det i alle fall! ...fordi det er jækla dyrt og det dermed bare er de butikkene med best økonomi som kan? 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 Ang. ferskvare er vel heller det tilfeldigheter. De fleste butikker taper penger på billigmerkene som First Price, Euroshopper, egne merkevarer og slikt. Og de er faktisk pålagt å føre veldig, veldig mye (kall det et grunnsortiment). At den ansatte som er ansvarlig for bestillingene ikke kan å lese av varesalget godt nok og dermed bestiller for lite av noe, er selvfølgelig ikke greit. Og om hyllene var bare halvparten så rotete som innlegget og språket ditt, så skjønner jeg at du er irritert. 4
Rararara Skrevet 26. januar 2011 #7 Skrevet 26. januar 2011 Jeg er ikke av den oppfatningen. Det finnes to Kiwibutikker i byen jeg bor og jeg synes begge er oversiktlige og ryddige med ansatte som er veldig hjelpsomme om man ber om hjelp. Når det gjelder mangel på prislapper har jeg heller ikke reagert på det, men har ikke sjekket spesielt.
Kamikatze Skrevet 26. januar 2011 #8 Skrevet 26. januar 2011 Min erfaring (fra tre ulike steder i landet) er at det er butikkene til Forbrukersamvirket som er verstingene. Sånn type hver sjuende til tiende vare er "priceless". For meg er prinsippet enkelt: Ingen pris, ingen handel.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #9 Skrevet 26. januar 2011 Ang. ferskvare er vel heller det tilfeldigheter. De fleste butikker taper penger på billigmerkene som First Price, Euroshopper, egne merkevarer og slikt. Og de er faktisk pålagt å føre veldig, veldig mye (kall det et grunnsortiment). At den ansatte som er ansvarlig for bestillingene ikke kan å lese av varesalget godt nok og dermed bestiller for lite av noe, er selvfølgelig ikke greit. Og om hyllene var bare halvparten så rotete som innlegget og språket ditt, så skjønner jeg at du er irritert. Dårlig dag i dag? Var det noe du ikke forstod? Hva vet du om grunnen til at innlegget ikke er perfekt? Jeg kan ikke se noen plass på Kg at innlegg skal være perfekt, men å være frekk i svar er vist helt greit. Hva hjelper vel kunnskap, om man ikke har dannelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå