-littleme- Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Hei! Har noen der ute noen "hemmelige" skjønnhetstips? Jeg tror nok at så og si alle der ute vil ta seg godt ut... Hvorfor ikke dele noen "killer" tips? Her har du noen tips fra meg: * Skrubb leppene dine! Du kan bruke en leppeskrubb, men hvis du vil spare penger kan du bruke en tørr tannbørste eller blande honning og sukker. Etter skrubben kan du bruke en lip balm. Som resultat av skrubben vil du få et pent rødskjær i leppene dine i tillegg til å bli kvitt tørr hud. * Bruk yoghurt som ansiktsmaske! Bruk riktignok en naturlig yoghurt. Dette virker spesielt bra etter at du har solt deg hvis du ikke har aftersun-lotion. Huden blir myk og god. * Bruk solfaktor! Hver dag. Hvis du ikke vil ha rynker kan nok det lønne seg... Nå er det deres tur. Kom med deres skjønnhetstips! Så vil jeg komme med flere senere. 1
Gjest strykebrett Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Mitt tips er å legge mascara rett etter man har vasket og ansiktet om morgenen. Det er mye lettere å få et fint klumpfritt resultat når vippene er myke av vannet, enn når de er tørre og harde. I alle fall hos meg
Gjest Raina Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 *For mindre porar bland ein grønn tomat og ei ts honning, og bruk foundationbørste til å smøre det utover. *Påfør eplecider eddik på kviser før du legg deg. *Før ein isbit over heile ansiktet før du tek på sminke om morgonen, rens og tørk. Og vips, friskt og fint ansikt.
-littleme- Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2011 *mine innlegg* Hva mener du med *mine innlegg*?
Avaleona Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 Hva mener du med *mine innlegg*? Antakeligvis at hun vil fortsette å følge med på tråden Samme gjelder for meg!
sophiaM Skrevet 26. januar 2011 #7 Skrevet 26. januar 2011 - Ikke ta mascara på de nedre vippene, legg heller et naturlig lag med hvit eyeliner ved vippekanten (ikke alle som kler det, så prøv deg frem) - Når du dusjer håret, ta bittelitt jojobaolje og fordel i håret samtidig med en god balsam. Skyld ut med kaldt vann. - Drikke vann!! og ta omega3 kapsler
Sunniva81 Skrevet 26. januar 2011 #8 Skrevet 26. januar 2011 Antakeligvis at hun vil fortsette å følge med på tråden Samme gjelder for meg! Stemmer!
Cherish Skrevet 26. januar 2011 #9 Skrevet 26. januar 2011 Å bruke vaseline på leppene istedenfor lipgloss! Pleier leppene, samtidig som det gir fin glans! Fungerer iallfall ypperlig for meg! 1
Gjest Raina Skrevet 26. januar 2011 #10 Skrevet 26. januar 2011 Å bruke vaseline på leppene istedenfor lipgloss! Pleier leppene, samtidig som det gir fin glans! Fungerer iallfall ypperlig for meg! Brukar eg óg, fungerar heilt supert!
Fjonana Skrevet 26. januar 2011 #11 Skrevet 26. januar 2011 Bland fuktighetskrem med olje om du har tørr/flasset hud! 1
charley Skrevet 26. januar 2011 #13 Skrevet 26. januar 2011 -Varm vippetang med hårføner og bøyen vil holde seg mye lengere. -Ta vare på tomme flasker med pumpe på, så kan bruke den til en foundation/krem som ikke har pumpe på flasken. -Lag en bodyskrubb; olivenolje og sukker. får kjempe myk og glatt hud. -Legg øyenkremen i kjøleskap før bruk og man får en avkjølende effekt.
-littleme- Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #15 Skrevet 27. januar 2011 Her har dere noen flere tips... * Hvis du er hoven under øynene når du våkner, kan du ta to toskjeer (i metall) og holde de under iskaldt og rennende vann i 30 sekunder. Deretter legger du disse over øynene dine (forsiktig! ikke press hardt eller noe) i en liten stund, da pleier hevelsen/hovenheten å gå ned for meg. * Etter at du har dusjet, skyll håret ditt med kaldt vann (så kaldt du klarer) - da blir håret ditt glansfullt. * Bland foundationen din med dagkremen din hvis du vil ha lett dekkevne... * Bruk en ferskefarget leppestif som kremrouge - da får du to i en! * Hvis du vil beskytte håret ditt om sommeren kan du blande en del solkrem med to deler vann i en sprayflaske. Vips - du er solbeskyttelse for håret... 1
Avaleona Skrevet 27. januar 2011 #16 Skrevet 27. januar 2011 - Etter fotpleie (helst om kvelden) smører du inn føttene med vaselin og sover med bomullssokker på over natten. Deilige, fine føtter!
Gjest Airi Skrevet 1. februar 2011 #18 Skrevet 1. februar 2011 Å bruke vaseline på leppene istedenfor lipgloss! Pleier leppene, samtidig som det gir fin glans! Fungerer iallfall ypperlig for meg! Hm. Jeg har hørt at vaselin tørker ut leppene - og sånn har det virket når jeg har brukt det også. Bra der og da, helt ødelagt etterpå...
sophiaM Skrevet 1. februar 2011 #19 Skrevet 1. februar 2011 Hm. Jeg har hørt at vaselin tørker ut leppene - og sånn har det virket når jeg har brukt det også. Bra der og da, helt ødelagt etterpå... Ja, har hørt at den inneholder en type rå-olje eller noe som gjør at leppene bli fine og myke når man har den på, men at den i lengden ikke gjør noe bra for leppene enn akkurat der og da. Jeg føler også at jeg begynner å flasse når jeg har brukt vaselin på leppene en stund, fortsatte ikke med det akkurat. Har foelsket meg helt i EOS i stedenfor.
Gjest Diamant Skrevet 1. februar 2011 #20 Skrevet 1. februar 2011 Super leppepeeling: En tesje olje blandet med litt sukker og... Voila; myke lepper med naturlig glød!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå