AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #21 Skrevet 27. januar 2011 Jeg bruker dem og synes de er helt fine. Ok, som oftest må jeg skjære bort litt sener. Men kiloprisen tatt i betrakning er det ikke noe å klage på.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #22 Skrevet 27. januar 2011 Din velferd er ikke avhengig av å kunne kjøpe en kylling til tredve kroner. Min velferd øker i takt med at jeg kan kjøpe billig kjøtt av god kvalitet.
matentusiasten Skrevet 27. januar 2011 #23 Skrevet 27. januar 2011 FP-kyllingen er like god som feks Prior sin, og de mister like mye vekt ved steking. Og du bommer litt når du sammenligner ett ferskt og ett frossent produkt, da de har hver sin fordeler og ulemper. FP har også fersk kyllingfilet, og det er jo den du må teste opp mot Prior sin ferske. Økologiske produkter stiller i en helt annen pris og kvalitetsklasse, men kjøper man konvensjonell kylling er FP ett like godt alternativ som noe annet. Aller først må jeg si at jeg ikke har noe imot First Price. Deretter må jeg si at jeg aldri har hevdet at FP-filétene under steking mister vannet de har trukket til seg. Jeg har bare understreket at du får noe mindre enn det du betaler for grunnet saltvanninnholdet. Saken er at jeg ikke liker smaken/konsistensen av dette produktet, og at jeg gledelig betaler litt mer for ferskt produkt - om det er prior, solvinge, stolte hane eller first price spiller ingen rolle for meg. Sammenligningen mellom fersk og frossen er for øvrig helt på sin plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå