Gå til innhold

Tilbehør i gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på en klokke i "gull" som jeg synes er ekstremt fin, men vet ikke helt om den passer til meg.

Har flere sølvfargede klokker, så tenkte det kunne være greit med noe annet.

Huden min er ganske lys, og går litt over i rosa. Er ikke helt snøhvit, bruker som regel medium i foundation, men ansiktet har litt mer farge enn armene. Passer det da med tilbehør i gull til så lys hud, eller er det finere på gyllen hud? Ellers har jeg "lyse" trekk, og mellomblondt hår.

Har bare smykker i sølv også fant jeg ut, men det er mest fordi jeg alltid har syntes at det er finest:)

Skjønner at det kanskje er vanskelig for dere å svare på det, men kanskje det er noe tanker rundt det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en kjent sak at gull er mest kledelig til varme hudtoner. Så gullsmykker vil komme mer til sin rett på mennesker med gylne farger, mens sølv kommer til sin rett på de med kalde farger.

Når det er sagt, så ser jeg ikke noe problem i en klokke i gull allikevel, hvis du liker den. Det viktigste er at klærne er i farger som står til hudtonen, synes jeg. Tilbehør synes ikke like mye, så du blir nok ikke seende gusten og dradd ut av noen enkelte elementer i gull. En gullfarget kjole ville nok ikke vært så heldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...