Gå til innhold

Drøm

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Comfusion

Jeg begynnte å drømme om ei veldig pen jente som var litt yngre enn meg i går, alt var fint og vi ble sammen med en gang, men fikk aldri noe tid sammen, hun virket som om hun kunne finne på å dra ut på byen å feste med veninner å rote med noen andre, glemme meg og fortsette sånn.

Da jeg la meg for å hvile litt sovna jeg igjenn, poff der var hun tilbake i drømmen, framdeles min og vi var sammen hos henne, men fikk framdeles ikke tid sammen, hun klarte ikke sette seg å slappe av å kose litt eller noe. Plutselig ringte mobilen min (drømmer enda) og det var den virkelige dama mi, hun skulle ha tak i meg for vi skulle dra noen steder, hun visste både hvor og hvem jeg var hos og skulle hente meg...

Jeg skjønte ingenting og hun visste hvor og hva jeg gjorde, men hun fantes ikke før da i den verdenen, var ikke sammen med henne før jeg traff denne jenta jeg drømte om. Da vi var færdige å gjøre det jeg og den orntlige dama mi skulle så skulle hun kjøre meg tilbake til drømme dama mi! men ingen visste veien og fant aldri frem...

Nå er jeg skikkelig forvirra og savner begge fordi jeg ville finne og ordne opp med hun jeg drømte om, og jeg vil selvfølgelig ha dama mi som jeg har til vanlig tilbake (hun er utenbys på kurs for tiden)

Noen som får noe ut av dette, annet enn at i hjernen min er det nok av fantasi? Er det bare at jeg savner den ortlige jenta mi og setter på annet utseende i drømmen men hvorfor dukket hun opp sånn som hun vanligvis bruker å se ut? Tror jeg finner hammeren og gir meg en smell så jeg slutter å tenke på dette, blir sikkert mindre hodepine av det.

Beklager at dette er dårlig skrevet, våknet høvelig nettopp.

Gutt 26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...