Gå til innhold

Hva vil han med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt:

Ente i seng sammen med en kompiss. Vi har alltid hatt en flørtende tone. Etterpå ble vi enige om å fortsatt å være venner uten "strings attached" for å ikke "ødelegge" noe. Han er nysingel, og hintet at han ikke vil inn i nytt forhold så tidlig. Men samtidig ønsker han å være med meg mer enn tidligere? (Bla. inviterer meg til middag). Hva betyr dette? (Han sier han ikke har noen forventning om sex osv, da han vet jeg ikke er typen til å ha "vennesex". Selv vet jeg at han ikke hadde sagt nei til sex og kos.)

Takker! :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tenker at han i utganspunktet ikke er klar for forhold, men at han tydelighvis liker deg veldig godt( bedre enn venner) Han går nok forsiktig frem, siden han i utganspunktet ikke ønsket seg et nytt forhold. Se litt mer på handlingene hans, istedefor det han sier. Gutter flest, sier ikke nei takk til sex med en dame de synes er fin og i tillegg liker som person. Men, han respekterer at du ikke vil ha sex, og det synes jeg sier noe. Jeg hadde tenkt dette iallefall,mulig andre tenker anderledes.

Endret av Wildrose
  • 4 uker senere...
Skrevet

Han mener nok det han sier at han ikke er klar for noe forhold, og at han ikke vil ødelegge vennskapet deres :-)

Men kan jeg spørre hvor lenge dere har kjent hverandre? Og hvor lenge han har vært singel? For det er ikke kjekt å være bare være trøstejenta, så ville tenkt meg to ganger om før du innleder noe mer enn bare vennskap med han.

Skrevet

Er det ikke mer interessant hva du egentlig vil med ham?

Og; du sier dere ble enig om å ha et uforpliktende vennskap for å ikke ødelegge noe... Var dere virkelig enig eller var det bare han som var enig? Og hva er det dere ikke ville "ødelegge"? Vennskapet eller en framtidig mulighet for noe mer? Ønsker du å bare være venn med denne mannen da, også hvis han skulle få seg en annen kjæreste?

Skrevet

Rimelig sikker på han vil ha mer sex.

Men så kommer vi til motspørsmålet. Hva vil du med ham?

Skrevet

Med andre ord, han er ikke forelska i deg. Ingen i hele verden burde bli sammen med noen de ikke er forelska i, ingen bør ta til takke med noen som er "grei nok" og som vil ha dem. Det blir for dumt å bli sur på "gutter" fordi de "bare vil ha sex". Når de finner ei de blir forelska i, vil de ikke lenger "bare ha sex".

Samtidig er det mange som syns det er greit å ha et sexliv selv om de ikke er i forhold, og mange syns det er greit å ha sex med noen selv om de ikke er forelska i vedkommende. Det er jo i utgangspunktet ikke noe galt i det, men hvis du har sex med ham fordi du er forelska, mens han har sex med deg fordi han har lyst på sex og fordi han ikke har funnet drømmedama enda, så ender du opp med å bli såret.

Derfor er det ganske så viktig at du er ærlig med ham om hva DU vil (i det minste at du er ærlig mot deg selv i det minste). Mange av oss har vel en eller annen gang vært i et "forhold" der vi regelmessig har ligget med noen fordi vi har håpet at han en vakker dag skal "se meg" og bli forelska, samtidig som vi så kjekt er "enig" i at "vi er bare gode venner som har sex vi" og heller vil dø enn å innrømme følelsene våre. Og mange av oss har vel erfart at det er det dummeste man kan gjøre, man ber om å bli såret og man legger hodet sitt på hoggestabben (for ikke å si hjertet sitt).

Så slutt å bebreide gutten fordi han bare vil ha sex. Så lenge han er ærlig med deg og ikke lurer deg til å tro han vil noe mer, har du ingen ting å bebreide ham for. Mens han har grunn til å være sur hvis du later som om du bare er ute etter sex og en venn mens du i hemmelighet er stormforelska og regner med at det skal bli dere. Da er det du som ikke er ærlig og han som blir lurt.

Skrevet

Kort fortalt:

Ente i seng sammen med en kompiss. Vi har alltid hatt en flørtende tone. Etterpå ble vi enige om å fortsatt å være venner uten "strings attached" for å ikke "ødelegge" noe. Han er nysingel, og hintet at han ikke vil inn i nytt forhold så tidlig. Men samtidig ønsker han å være med meg mer enn tidligere? (Bla. inviterer meg til middag). Hva betyr dette? (Han sier han ikke har noen forventning om sex osv, da han vet jeg ikke er typen til å ha "vennesex". Selv vet jeg at han ikke hadde sagt nei til sex og kos.)

Takker! :popcorn:

Han er kanskje ikke forelsket i deg, men han vil definitivt ha sex med deg, uansett hva han sier :)

Det er godt mulig han rasjonaliserer det bort ved at han ikke vil komplisere ting, men i bunn og grunn vil han gjøre skitne ting med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...