AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Hva liker vi jenter best i senga??? Er dere enige om at det er forførende og spennende når gutta spør oss om hva vi liker og hva vi vil de skal gjøre. Eller er det vanskelig å svare på ??
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Hva liker vi jenter best i senga??? Er dere enige om at det er forførende og spennende når gutta spør oss om hva vi liker og hva vi vil de skal gjøre. Eller er det vanskelig å svare på ?? JEg for min del liker å bli tatt bak fra, eller å bli kysset på øret under sexen! første gang vi hadde sex spurte han meg hva jeg likte. men syntes spørsmålet var kleint å svare på. siden det var min andre gang med sex. å etter det har han aldri spurt meg hva jeg liker. hva liker du best?
Lottee Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Hva jenter liker best i sengen varierer jo fra jente til jente, og for all del fra gang til gang. For min del kan jeg til tider nyte sex, ta det i et rolig tempo, kose og kysse masse, være i øyeblikket med partneren min. MEN igjen så er det utrolig deilig og bare "bange" i vei og være litt crazy. Småbiting, riving i håret, lett kloring eller spanking. Og la det gå hardt for seg for all del. En mellomting kan også være godt ! Som sagt.. det varierer veldig etter dagsformen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå