Gå til innhold

SEX

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva liker vi jenter best i senga??? ;)

Er dere enige om at det er forførende og spennende når gutta spør oss om hva vi liker og hva vi vil de skal gjøre. Eller er det vanskelig å svare på ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva liker vi jenter best i senga??? ;)

Er dere enige om at det er forførende og spennende når gutta spør oss om hva vi liker og hva vi vil de skal gjøre. Eller er det vanskelig å svare på ??

JEg for min del liker å bli tatt bak fra, eller å bli kysset på øret under sexen! første gang vi hadde sex spurte han meg hva jeg likte. men syntes spørsmålet var kleint å svare på. siden det var min andre gang med sex. å etter det har han aldri spurt meg hva jeg liker.

hva liker du best?

Skrevet

Hva jenter liker best i sengen varierer jo fra jente til jente, og for all del fra gang til gang.

For min del kan jeg til tider nyte sex, ta det i et rolig tempo, kose og kysse masse, være i øyeblikket med partneren min. MEN igjen så er det utrolig deilig og bare "bange" i vei og være litt crazy. Småbiting, riving i håret, lett kloring eller spanking. Og la det gå hardt for seg for all del. En mellomting kan også være godt :fnise: !

Som sagt.. det varierer veldig etter dagsformen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...