AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Mamma har en liten flokk med pudler/kinesiske nakenhunder. Jeg har en favoritt, en som er helt uten pels. Han er som en liten kosegris Her om dagen var jeg hjemme hos mamma og da vi satt ved bordet, kjente jeg foten min ble varm. Der sto bikkja og pissa på beinet mitt, som om det var en brannhydrant. Hvorfor gjorde den det! Jeg trodde den likte meg...
Spøkelse Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Fordi noen ikke gjorde jobben sin med å lufte den når det burde ha vært gjort 1
Gjest Consensio Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Min erfaring med små hunder, er at de ofte bare løfter beinet der hvor det passer dem selv, men dette tror jeg bunner mer i oppdragelse enn at hunden er liten Små hunder trenger liksom ikke den utetiden som store hunder er nok en mentalitet blant mange eiere. Uansett, det med å løfte beinet og gjøre sitt fornødne på en person kan bunne i at hunden er dominerende og ville stå høyere enn deg på rangstigen. Altså markere seg på deg for å la deg få vite hvor du står hen i det huset. Dette er noe man må ta tak i, aller helst av eieren (som jo er den som står øverst på rangstigen). Her må din mor vise hvem som bestemmer rett og slett. 1
Spøkelse Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Ser du mange hunder som møter hverandre som TISSER på hverandre?
Quickchick Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 (endret) Eller det kan være den rett og slett markerte på deg? Som er det hannhunder ofte gjør.. (Ikke på folk, og heller ikke inne, vanligvis). Endret 26. januar 2011 av Quickchick
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 Hannhunden min tissa på både mennesker å andre hunder før han blei kastrert, å han var ekstremt dominant.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #7 Skrevet 26. januar 2011 Løsning, dra ned buksene, tiss tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå