AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Tar dere mange bilder av deres nusselige kjæledyr? Når jeg ser gjennom album, så er pus med på nesten alle bilder Enten alene eller sammen med oss. Maaaange av pus alene ja! Mamma fikk iPhone for en stund siden, og en venninne av henne tittet gjennom bildene. Hun kommenterte: 'Det er nesten bare bilder av katten her jo!' Så når jeg og søsteren min var hjemme på ferie, så passet hun på å ta masse bilder av oss også
Platina Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Ja, noe helt sinnsykt! Hunden og kaninene på nesten alle bildene, om ikke det er av fôrhestene
Gjest B.B. Skrevet 26. januar 2011 #7 Skrevet 26. januar 2011 Ja, tar i hvertfall 10 bilder daglig. 1
Blomst1990 Skrevet 26. januar 2011 #8 Skrevet 26. januar 2011 Jeg gikk inn på albumet på mobilen min og jammen var det ikke bare bilder og masse videoer av hunden min der hehe Ser hva jeg er opptatt med i hverdagen ja...
SusanneGullet Skrevet 26. januar 2011 #9 Skrevet 26. januar 2011 Ja, gjør det :rødme: Dyra er jo så utrolig søte ^^
Gjest BabyBlue Skrevet 27. januar 2011 #10 Skrevet 27. januar 2011 Katten min, ja. Men han er så aktiv at det skal mye til for å ta et bra bilde av han x)
Gjest Consensio Skrevet 27. januar 2011 #11 Skrevet 27. januar 2011 Nei. Jeg tar bilder av mine dyr dersom det er noe spesielt eller om jeg tar bilde av noe annet og de tilfeldigvis er der. Ser ingen grunn til å ha hundredeogørten bilder av at x står, x ligger, x ser bort, x sitter, x spiser mat, x hopper osv osv...
FantasDick Skrevet 27. januar 2011 #12 Skrevet 27. januar 2011 Jeg har MASSE bilder av bikkja, men jeg er generelt veldig glad i å fotografere så det er nok noe av grunnen til at jeg har så mange bilder. Vi tar han ofte med ut kun for å fotografere (trening, triks, lek og slippe-løs-fotos). Dessuten er han jo stort sett med på det meste vi gjør, så da er det natulig at han er med på bildene.
Gjest Iah Skrevet 27. januar 2011 #13 Skrevet 27. januar 2011 Nei. Jeg har faktisk ikke et eneste bilde av marsvinene jeg har nå. Hadde hund, han ble det tatt maks et par-tre bilder av. Grunn: Jeg tar generelt veldig lite bilder.
Vulpes Skrevet 27. januar 2011 #14 Skrevet 27. januar 2011 Nei, egentlig ikke. Mest fordi det er vanskelig å ta fine bilder av hyperaktive rotter, som i tillegg har mørkerøde øyne som lyser som demonøyner i blitz Og litt fordi jeg er lat. Må prøve å skjerpe meg, vil jo ha mange bilder av dem når de en dag går bort.
Gjest virveldyr Skrevet 27. januar 2011 #15 Skrevet 27. januar 2011 Alt for mange, og alt for få av andre ting! Når jeg ser tilbake på gamle bilder er det jo stort sett ikke annet enn dyr.. litt kjedelig, egentlig, men det er hele tiden så mange "ÅH SÅ SØT, MÅ TA BILDE NÅ"-situasjoner, også glemmer jeg å ta bilder ellers.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #16 Skrevet 27. januar 2011 Ser ingen grunn til å ha hundredeogørten bilder av at x står, x ligger, x ser bort, x sitter, x spiser mat, x hopper osv osv... Slik som alle barnebildene foreldre tar.
Fluffe Skrevet 27. januar 2011 #17 Skrevet 27. januar 2011 Masse. Kjøpte nytt kamera da jeg fikk henne
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. januar 2011 #18 Skrevet 27. januar 2011 Både Mac og mobil er stappfull av hest og hund. Barna mine
Gjest Spinell Skrevet 27. januar 2011 #19 Skrevet 27. januar 2011 Minst annethvert bilde jeg tar er av hunden Knipser villig vekk bilder av typen "Åh, så søt han er!", "Du verden, så søt han var nå!" og "Jeg er helt sikker på at jeg har verdens fineste hund!" (Slik andre tar bilde av ungene sine, vil jeg tro...) Men jeg publiserer dem ikke i øst og vest av den grunn. Har kun et par turbilder av dyret på Facebook. (Åh, se så søt og flink han er når han bærer kløv )
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #20 Skrevet 27. januar 2011 Så godt som alle bildene som er lagret på mobilen min er av katter. Enten min egen katt, kattene fra Dyrebeskyllelsen som jeg var krisehjem for, min venninnes katt, mine foreldres katt, eller andre katter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå