Gå til innhold

Fotfetisj hos menn ? (Footjob?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er en dame i relasjon med en mann som liker mine føtter.

Vi har blitt kjent for noen uker siden og han viser oppmerksomhet til mine føtter osv...

Han har nevnt at han vil gjerne få footjob av meg. Men jeg vet ikke hva egentlig dette dreier seg om.

Er flaut for å spørre ham om hva dette er. Derfor vil jeg vite om dere har kjennskap til dette ?

Har noen av damer fått den oppmerksomheten fra menn ?

Hvordan takler man det da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handjob med føttene, er mann selv og tenner ikke i det hele tatt på dette men hver til sitt :P Vil tror det er ganske vanskelig å få til på en god måte men øvelse gjør mester sier de ;)

Gjest gjest31
Skrevet

Hei,

Jeg er en dame i relasjon med en mann som liker mine føtter.

Vi har blitt kjent for noen uker siden og han viser oppmerksomhet til mine føtter osv...

Han har nevnt at han vil gjerne få footjob av meg. Men jeg vet ikke hva egentlig dette dreier seg om.

Er flaut for å spørre ham om hva dette er. Derfor vil jeg vite om dere har kjennskap til dette ?

Har noen av damer fått den oppmerksomheten fra menn ?

Hvordan takler man det da ?

Når dere sitter i sofaen legger du føttene dine i fanget hans, til fri bruk. Da lar du han styre showet. Kommer sikkert til å voldta føttene dine, så kan du bidra når du er klar for det.

Skrevet

Har noen av dere opplevd det selv da ??

Noen erfaringer rundt det ?

Skrevet

Kvinner kan jo også få footjob :sjenert:

Høres kronglete ut. Her i gården blir det mye unødvendig fikling med hendene, tør ikke tenke på hvor lite kontroll det hadde blitt om han skulle bruke føttene :bigfoot:

Gjest Katten.
Skrevet

Høres kronglete ut. Her i gården blir det mye unødvendig fikling med hendene, tør ikke tenke på hvor lite kontroll det hadde blitt om han skulle bruke føttene :bigfoot:

Pleier faktisk å gi madammen klitorisorgasme med foten når vi er på restaurant i lag :fnise:

Skrevet

Pleier faktisk å gi madammen klitorisorgasme med foten når vi er på restaurant i lag :fnise:

Det har jeg veldig vanskelig for å tro på, hva synes de andre gjesetene om at hun vrir seg i orgasme?

:popcorn:

Skrevet

Footjob, ja. Ble noen slike med eksen. Det tente han ekstremt av én eller annen grunn. Litt knotete i begynnelsen, kanskje, men øvelse gjør mester :)

Gjest Katten.
Skrevet

Det har jeg veldig vanskelig for å tro på, hva synes de andre gjesetene om at hun vrir seg i orgasme?

:popcorn:

Handler om å finne diskret bordplasseringer, som heller ikke er så opplyst. Peppes og Egon er kjekke på akkurat det ;)

Skrevet

Ikke kronglete i det hele tatt. men det er vel forskjell på menn også. :sjenert: mannen min stiller med strømper han, for en ekstra myk opplevelse. :rodmer:

Skrevet

Handler om å finne diskret bordplasseringer, som heller ikke er så opplyst. Peppes og Egon er kjekke på akkurat det ;)

Dårlig mat til høye priser, så jeg skjønner jo at dere må finne på andre ting for å føle dere får valuta for pengene...

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som reinspikka røverhistorier. Hva for slags tullinger sitter med fot i fitte på restaurant?

Gjest Katten.
Skrevet

Høres ut som reinspikka røverhistorier. Hva for slags tullinger sitter med fot i fitte på restaurant?

Du trenger ikke ha hele foten i fitta for å stimulere klitoris.

Skrevet

Fotfetisj er vel en av de mer vanlige fetisjene der ute. Og ja, jeg har vært borti det.

Skrevet

Du trenger ikke ha hele foten i fitta for å stimulere klitoris.

Du må fortsatt ha foten oppi der. Mener du å påstå at du liksom tar av deg skoen og gir kjerringa en orgamse "under bordet" med tåen din? Ærlig talt, må jo være et troll eller fullstendig blåst for å holde på sånn.

Skrevet

Du må fortsatt ha foten oppi der. Mener du å påstå at du liksom tar av deg skoen og gir kjerringa en orgamse "under bordet" med tåen din? Ærlig talt, må jo være et troll eller fullstendig blåst for å holde på sånn.

Spesielt i forbindelse med at det foregår på en restaurant i tillegg, selvfølgelig. Den historien kjøper jeg bare ikke.

Gjest Katten.
Skrevet

Lite belysning, lite folk, bortgjemt bord og lange duker utenfor bordet. Siden jeg er to meter høy, har jeg ganske lange ben. Bare å smette av seg skoen.

Men bra dere ikke tror på det, for da kan vi gjøre det mer uten at folk blir så oppmerksom på det.

Skrevet

Lite belysning, lite folk, bortgjemt bord og lange duker utenfor bordet. Siden jeg er to meter høy, har jeg ganske lange ben. Bare å smette av seg skoen.

Men bra dere ikke tror på det, for da kan vi gjøre det mer uten at folk blir så oppmerksom på det.

Jeg har faktisk sett i noen Tv-serier og filmer at kvinnen gir mannen footjob under bord i cafeer /restauranter, men ikke omvendt.

Det høres litt merkelig om en mann skal gi dama en footjob !!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Å få footjobb av en mann høres ikke helt ut som det er i min gate. Men kan gjerne gi en. Elsker å ha på strømpebukser selv. Regner med at han som for det ikke har noe i mot det.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...