smalls Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Jeg bestilte noen lange støvletter fra finn.no da. Kanskje ikke så lurt siden man ikke er 100% sikker på at man får vareren eller at den ikke ødelagt. Uansett fikk jeg støvlettene i går og glidelåsen var helt ødelagt!! Altså jeg får ikke opp glidelåsen. Begge glidelåsene var ødelagte. Dette hadde overhode ikke hun nevnt noe om og de kosta tross alt 499 kr pluss frakt! Utrolig dårlig gjort. Jeg har prøvd å få kontakt med henne via mail men får ikke noe svar. Har sendt 2 mail om dette med glidelåsen men ikke noe svar. Kanskje hun ikke har sjekket mailen enda. Jeg vet ikke men jeg vil ha tilbake pengene og sende skoene tilbake. De er jo ødelagte og helt ubrukelige. Men har en liten følelse at det ikke skjer Hva ville dere ha gjort? Jeg har vel rett til å kreve pengene tilbake og levere skoene?
Gjest Armule Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Hvis det ikke stod noe om at glidelåsen var ødelagt, så må du si ifra. Har ikke Finn sånn betalingsgaranti, da?
smalls Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2011 Nei det sto ingen ting om at glidelåsene var ødelagte. Det vet jeg ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå