Gå til innhold

Skype er overivrig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig installert Skype, og nå er alle tlf.nr på alle nettsider jeg besøker avmerket som en "skype-link" for at jeg skal kunne ringe direkte ved å klikke på linken. Sånn vil jeg ikke ha det, for Skype brukes kun til å snakke med nære familiemedlemmer som befinner seg langt unna.

I tillegg så feiltolker Skype datoer som tlf.nr. F.eks. blir mange av datoene som står på innleggslistene her på KG omformet til tlf.nr. Irriterende.

Noen som vet hvordan jeg får dette bort? Skjønner meg ikke helt på Skype-innstillingene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ikke dette problemet selv, men har hørt at folk som har installert Skype-Toolbar noen ganger har det. Er ikke hundre prosent sikker på om dette virker (siden jeg ikke har toolbar'en installert og dermed får testet det), men: om du ser et skype-ikon på toolbar'en til nettleseren din, klikk på det og fjern så den den lille haken ved siden av "Turn number highlighting on".

Håper det funker. :)

Edit: Eventuelt kan du sikkert bare avinstallere hele Skype Toolbar, burde løse problemet OG fjerne ting det ikke virker som om du er interessert i å ha.

Endret av Estë
Skrevet

Ingen Skype på toolbaren her. Men det du skrev fikk meg til å lete litt andre steder enn på selve Skype, og da fant jeg løsningen. Jeg gikk inn på verktøy og der fant jeg Skype Plug-in. Innpå der kunne jeg velge om tlf.nr skulle utheves eller ikke. Slo den av, så nå er problemet borte.

Takk for hjelpa! :)

Skrevet

Så bra at du fikk fiksa det.^^ Og der lærte jeg noe nytt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...