Gjest undreren Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Hva tror dere? Er dette en fantasi som menn ofte holder for seg selv, og som er langt vanligere enn vi skulle tro? http://isitnormal.com/story/sucking-cock-290/
Mann-87 Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Hvor normalt det er kan jeg ikke si noe om, men det er nok utvilsomt en mer vanlig fantasi enn vi tror. Det er ikke helt godtatt i vårt samfunn enda og mange ser nok på det som mindre maskulint. Men vi bli stadig mer tolerante, så blir ikke overrasket om vi hører mer av dette etterhvert. 1
Gjest Afire Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Hva faen? Mulig det er en oppvekst på bygda som slår inn her, men nei.. dette er ikke en fantasi som jeg har. Jeg kan derimot ha en viss amorøs følelse for en annen mann, kan bli sjarmert av vedkommende, slikt kaller jeg for platonisk. Ja, det kan være en connection som vi så fint kaller det på norsk, men det er ikke nok for min del. Skal jeg tennes så må lukten stemme, derfor er det så veldig galt å ha seg med f.eks. slekta si, fordi da tenner man unaturlig, altså ikke på lukt, fordi ens slekt i utgangspunktet "lukter ille" som i samme gener. Dog.. kan se at andre har et tenningsmønster hvor triggeren er en fetisj, men for min del... njet.
womenwomen Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Hva tror dere? Er dette en fantasi som menn ofte holder for seg selv, og som er langt vanligere enn vi skulle tro? http://isitnormal.com/story/sucking-cock-290/ Ekte menn skal ikke ha interesse av andre menn ! Så nei , jeg syns ikke det er normalt. Heller ekkelt ...Han må være en liten " homo gutt " innerst inne . Ikke noe ekte mannfolk i mine øyne . Jeg er 100 % ekte hetrofil kvinne - og jeg har 0 interesse av kvinner . Samme tar jeg som en selvfølge , hos hetrofile menn . Ellers er de IKKE ekte hetrofile menn .
Gjest båserteit Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Ekte menn skal ikke ha interesse av andre menn ! Så nei , jeg syns ikke det er normalt. Heller ekkelt ...Han må være en liten " homo gutt " innerst inne . Ikke noe ekte mannfolk i mine øyne . Jeg er 100 % ekte hetrofil kvinne - og jeg har 0 interesse av kvinner . Samme tar jeg som en selvfølge , hos hetrofile menn . Ellers er de IKKE ekte hetrofile menn . Ekte mann?? Hva har det med saken å gjøre? Jeg trodde man var ekte mann da man hadde penis og de andre tingene som må være der for at man er hankjønn. Det er noe du må vite Ww og det er at i den seksuelle verden er det mye fantasier osv som virkelig ikke har noe med den andre verden å gjøre. For noen er sex bare sex. For deg er det ikke det. Dessuten er dette å sette folk i bås teit. Tror du det er en dommer som setter hammeren i bordet og skriker ''womenwomen, du skal bli 100%hetrofil''. Vi er alle en blanding av alt og alle har forskjellige fantasier. Du er nok en 100% heterofil kvinne hvis det er det du mener selv, men da tror jeg du er av fåtallet. Tror mange er en blanding. alt fra 50 % til 99% 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 Hva tror dere? Er dette en fantasi som menn ofte holder for seg selv, og som er langt vanligere enn vi skulle tro? http://isitnormal.com/story/sucking-cock-290/ Ja,det er det. 2
womenwomen Skrevet 26. januar 2011 #7 Skrevet 26. januar 2011 Tviler ikke på at du og mange andre kvinner er 100% heterofile, men jeg har ennå til gode å møte en mann som er fullblods hetero. Vi menn er kåte skapninger. Jeg hadde sett " ned " på en mann som oppfører seg som en kjerring ovenfor andre menn . Alltså suger andre menn . Herregud . Sånne vil jeg kalle aller mest homofil . Skaphomser osv Er nok en god grunn til at ikke alle menn er like " mandige og matcho " og at kvinner liker best tydelige maskuline menn . Og at kvinner generelt tenner mindre på feminine menn - enn maskuline menn . Slik unngår vi at mannen evolusjonerer seg og blir HOMO ....til slutt . Ved at vi selekterer vekk de mest femi menn - og ikke formerer oss med dem ! Alle menn kan ikke være alfa- hanner eller hingster .... kunn noen få menn er det i virkeligheten , de andre mer feminine menn har nok størst tilbøyelighet til homofil experimentering og handlinger , tror jeg . Skikkelig alfa menn ...suger ikke pikk ....glem det !
Koe Skrevet 26. januar 2011 #8 Skrevet 26. januar 2011 Skikkelig alfa menn ...suger ikke pikk ....glem det ! Pøh. Skikkelige alfa-menn gjør som de vil, og er ikke smålige heller.
Gjest MikeWaters Skrevet 26. januar 2011 #9 Skrevet 26. januar 2011 Pøh. Skikkelige alfa-menn gjør som de vil, og er ikke smålige heller. Right on! Det eneste som ikke er tillatt i min verden for en mann er å høre på Abba, utover det er det fritt fram 1
womenwomen Skrevet 26. januar 2011 #10 Skrevet 26. januar 2011 Pøh. Skikkelige alfa-menn gjør som de vil, og er ikke smålige heller. Jeg er 100 % hetro - og jeg annser meg selv for å være en såkalt alfa-kvinne blant kvinner tror jeg . Damer ser på meg som naturlig leder , følger meg uoppfordret , smisker for meg , ser opp til meg , ser på meg som " sterk " - derfor tror jeg at jeg er en alfa kvinne . Jeg tror alfa hanner og alfa kvinner er veldig A4 skapt . Enten utpreget maskulin som Alfa hann eller utpreget feminin som alfa kvinne .Yttre kjennetegn . Det er overhodet ikke plass eller rom til noen delt rolle eller usikkerhet når det gjelder sexualitet og den kategori man tilhører .Forde vi er A4 hetrofile . Bare synet av slik unormal sex mellom samme kjønn gjør meg flau , føler ubehag og sterk avsky av synet . Og jeg blir meget aggresiv om en lesbisk kvinne prøver seg på meg ( noe jeg har opplevd ) , min første reaksjon er aggresivitet mot denne lesben , så sterk at den forundret meg selv . Helt instinktivt og uten å tenke over det , reagerer jeg slik . Samme tror jeg en ekte alfa hann ville reagert . Rett og slett med sterk aggresivitet mot den " homofile " mannen som var så frekk å prøvde seg på han . Det er naturlig reaksjon for A4 standard hetrofile Alfa hann eller alfa kvinner . Vi kan ikke ledes - på gale veier ...like lett som DERE andre , som er mindre sikker på sin egen kjønnsidentitet . Forde vi er 100 % mann eller kvinne . Ikke begge deler ..og sikker på vår legning . Da er det umulig å prøve å påvirke oss til å tro , at homo og lesbe sex er deilig eller normalt og bør " prøves " i følge dere andre her inne . Vil man ikke, så vil man ikke ! Men vær så god dere andre ...
Gjest Afire Skrevet 26. januar 2011 #11 Skrevet 26. januar 2011 Samme hvor mye kuk du suger som mann så kan en aldri forstå akkurat hvorfor en kvinne liker det, hva blir det neste østrogen og bryster for å forstå? System og sola, men vi er på jorda.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #12 Skrevet 26. januar 2011 Typen hadde ALDRI betrodde meg med en slik fantasi tror jeg, men jeg skulle gjerne ønske han gjorde. Det hadde tent meg veldig tror jeg.... 1
LetThemEatCake Skrevet 26. januar 2011 #13 Skrevet 26. januar 2011 Jag tror att de allra flesta har funderat över det i alla fall! Även om det inte är en återkommande fantasi.
Gjest gjest mann Skrevet 26. januar 2011 #14 Skrevet 26. januar 2011 Jeg tror typen det er snakk om her er bifil eller homo. Ellers tror jeg ikke han ville følt for å suge en annen mann så særlig.
Gjest Bond Skrevet 26. januar 2011 #15 Skrevet 26. januar 2011 Tråden ryddet for avsporinger og spam Bond, mod
Gjest mann1988 Skrevet 26. januar 2011 #16 Skrevet 26. januar 2011 Ja, det er vel både vanlig og normalt.
Gjest Sommertid Skrevet 26. januar 2011 #17 Skrevet 26. januar 2011 Tror dette er veldig vanlig ja. Jeg kjenner flere gutter og jenter som har hatt sexuell omgang med samme kjønn, bare for å eksprimentere.
Parvati Skrevet 27. januar 2011 #18 Skrevet 27. januar 2011 Jeg er 100 % hetro - og jeg annser meg selv for å være en såkalt alfa-kvinne blant kvinner tror jeg . Damer ser på meg som naturlig leder , følger meg uoppfordret , smisker for meg , ser opp til meg , ser på meg som " sterk " - derfor tror jeg at jeg er en alfa kvinne . Jeg tror alfa hanner og alfa kvinner er veldig A4 skapt . Enten utpreget maskulin som Alfa hann eller utpreget feminin som alfa kvinne .Yttre kjennetegn . Det er overhodet ikke plass eller rom til noen delt rolle eller usikkerhet når det gjelder sexualitet og den kategori man tilhører .Forde vi er A4 hetrofile . Bare synet av slik unormal sex mellom samme kjønn gjør meg flau , føler ubehag og sterk avsky av synet . Og jeg blir meget aggresiv om en lesbisk kvinne prøver seg på meg ( noe jeg har opplevd ) , min første reaksjon er aggresivitet mot denne lesben , så sterk at den forundret meg selv . Helt instinktivt og uten å tenke over det , reagerer jeg slik . Samme tror jeg en ekte alfa hann ville reagert . Rett og slett med sterk aggresivitet mot den " homofile " mannen som var så frekk å prøvde seg på han . Det er naturlig reaksjon for A4 standard hetrofile Alfa hann eller alfa kvinner . Vi kan ikke ledes - på gale veier ...like lett som DERE andre , som er mindre sikker på sin egen kjønnsidentitet . Forde vi er 100 % mann eller kvinne . Ikke begge deler ..og sikker på vår legning . Da er det umulig å prøve å påvirke oss til å tro , at homo og lesbe sex er deilig eller normalt og bør " prøves " i følge dere andre her inne . Vil man ikke, så vil man ikke ! Men vær så god dere andre ... Hvis du må reagere med aggressivitet når lesbiske flørter med deg, er mitt stalltips at du ikke er så sikker på din egen seksualitet innerst inne. At det virker truende fordi det treffer noe ubevisst som du ikke vil vedkjenne deg. Det virker jo som om du trives med hvordan du har det, hvis ikke ville jeg nok anbefalt psykoterapi. Det er jo ikke noe annerledes enn når uønskede menn legger an på deg; det er bare å si nei takk. Men i motsetning til menn på byen, tror jeg kvinner har mye lettere for å akseptere et nei. 1
womenwomen Skrevet 27. januar 2011 #19 Skrevet 27. januar 2011 Hvis du må reagere med aggressivitet når lesbiske flørter med deg, er mitt stalltips at du ikke er så sikker på din egen seksualitet innerst inne. At det virker truende fordi det treffer noe ubevisst som du ikke vil vedkjenne deg. Det virker jo som om du trives med hvordan du har det, hvis ikke ville jeg nok anbefalt psykoterapi. Det er jo ikke noe annerledes enn når uønskede menn legger an på deg; det er bare å si nei takk. Men i motsetning til menn på byen, tror jeg kvinner har mye lettere for å akseptere et nei. Hun lesben var veldig innpåsliten ! Til slutt kjente jeg at jeg holdt på å koke over av sinne og irritasjon over den stadige klypinga på meg bak .... Hun var verre , enn de mest innpåslitne mannfolk jeg har møtt ! Forøvrig er jeg mye mer tolmodig og vennlig mot innpåslitne mannfolk - enn kvinner selvfølgelig .Er ikke det minste sjarmerende eller deilig å bli plaget av lesbiske kvinner . Hun burde se og forstå at jeg ikke er lesbisk , etter å ha prøvd å overse og ignorere henne flere ganger . Liker egentlig at menn er innpåslitne og prøver seg , egger meg litt opp , deilig ! Men det er IKKE smigrende når lesber prøver seg . Det er forskjellen . Det gjør meg bare irritert . Så det er MEGET ANNERLEDES når kvinner prøver seg på damer som ikke er lesbiske .
womenwomen Skrevet 27. januar 2011 #20 Skrevet 27. januar 2011 det samme slo meg. lurer på hva slags kvinner som smisker og ser opp til en slik? jeg hadde styrt unna og hverken sett opp til eller smisket for et menneske som setter seg selv så høyt. Jeg setter ikke meg selv høyt - det er andre mennesker som gjør det . Og det er jo ikke min feil ? Kan jeg noe for at damer hermer meg i alt fra klær til div. annet jeg gjør ? Gjør som meg og tydeligvis prøver å konkurrere med meg osv ? Nei ! Enten det eller så føler de seg truet eller mindreverdige og får dårlig selvtillitt av å være sammen med meg . Er liksom enten eller .Ingen mellomting . Og det er ikke min feil . Jeg har bare registrert at sån oppfører de seg ...ferdig med det .Så jeg setter ikke meg selv så " høyt " som du påstår - men andre gjør det : ) Derfor liker jeg ikke damer og deres selskap . En meget skjelden gang er det ok , ellers orker jeg ikke så mye kontakt med dem ...Jeg er så selvstendig at jeg har ikke behov for en veninneflokk rundt meg - for å våge å gå ut døra og ha det morro på egenhånd . Stikk motsatt av mange andre uselvstendige damer . Som ikke tør å gå ut døra , med mindre dem har veninna med seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå