Gå til innhold

Hvorfor lyver dere i nettdating profiler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannfolk lyver på høyden iallefall.

Jepp. Og på utdanningsnivå, og kroppsstørrelse. Det siste har muligens mer med mangel på selvinnsikt (eller badevekt) å gjøre.

En jeg hadde kontakt med på nettstedet beskrev seg selv om gjennomsnittlig bygd. Ikke noe bilde på profilen. Men jeg klarte å google meg fram til hvem det var ut fra de opplysningene jeg hadde, og fant et bilde av ham på nettet. Han var svært overvektig. Sånn i utgangspunktet er ikke størrelse noe jeg bryr meg voldsomt mye om, men når magen henger langt nedenfor bukselinningen og det ikke finnes antydning til hals, da synes jeg det er litt i meste laget.

Høyde og utdanningsnivå betyr ingenting for meg. Men jeg liker ikke at de lyver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, alle lyver, i form av å pynte på sannheten eller å kun skrive om sterke sider i tillegg til å ha bilder tatt i såkalte "myspace-angles". Noe annet ville være dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg ga opp nettdating, men husker at en gang skulle jeg treffe en fyr som sendte flere ungdomsbilder av seg selv. (Ja, jeg er over førti og vel så det).

Og han prøvde vel å være ærlig da han sa at han hadde nok lagt på seg litt siden den gang.

Men jeg holdt på å få sjokk da fyren steig ut av bilen. Det var såvidt han greidde å vralte seg 20 m fra bilen og bort til dit vi skulle sitte. Det er forskjell på et par-tre kilo for mye og et digert fettberg. Ble ikke noe match made in Heaven, gitt. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg drev med nettdating turte jeg ikke å lyve, jeg hadde jo tross alt ambisjoner om å møte noen. Jeg tror ikke jeg kunne sett noen i øynene om jeg visste at jeg løy, det hadde vært ekstremt flaut for å si det mildt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg drev med nettdating turte jeg ikke å lyve, jeg hadde jo tross alt ambisjoner om å møte noen. Jeg tror ikke jeg kunne sett noen i øynene om jeg visste at jeg løy, det hadde vært ekstremt flaut for å si det mildt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Akkurat sånn tenker jeg også. Og jeg blir derfor så skuffet av personligheten til den jeg møter. Ikke fordi han ser ut som han gjør eller har de egenskapene han har - og ikke de han prøvde å narre meg til å tro han hadde. Men at han løy for å fremstå andereledes for å prøve å virke mer interessant. Problemet blir jo også at han mister muligheten til å vise at han var interessant nok som seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...