Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år fyller jeg 25 og det er vel på tide at jeg begynner med en antirynkekrem for øyepartiet? Liker ikke tenke på dette riktig enda, men.. :sjenert:

Noen som har noen tips? Jeg har noen små linjer ved øynene, men de er ikke konstante og de kan nok ikke kalles rynker enda. Jeg har normal/fuktfattig hud og kan bli tørr rundt øyepartiet. Bruker Dermalogica rens/fukt til resten av ansiktet. Pris er ikke så viktig om produktet er godt, men jeg vil selvsagt betale minst mulig! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

md formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Cream er min favoritt :)

Inneholder masse antioksidanter som er forebyggende ;) Love it :hjerte:

Du finner den her. Ikke la deg skremme av prisen - den er drøy i bruk og dessuten gjør den en god jobb!

Lykke til :biggrin:

Skrevet

md formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Cream er min favoritt :)

Inneholder masse antioksidanter som er forebyggende ;) Love it :hjerte:

Du finner den her. Ikke la deg skremme av prisen - den er drøy i bruk og dessuten gjør den en god jobb!

Lykke til :biggrin:

Hei yasi den er billigere p strawberrynet.com koster 227 kr. Den andre øyekremen fra md er den for litt eldre hud eller folk som allerede har rynker?

Skrevet

Hei yasi den er billigere p strawberrynet.com koster 227 kr. Den andre øyekremen fra md er den for litt eldre hud eller folk som allerede har rynker?

Aaah, oki. Takk :) Da lønner det seg å kjøpe den derfra :)

Ja, den andre øyekremen fra md er tiltenkt de med litt eldre hud :) Jeg har ikke testet den enda, så den kan jeg ikke si noe om. Men jeg fikk lyst på den :gjeiper:

Skrevet

Aaah, oki. Takk :) Da lønner det seg å kjøpe den derfra :)

Ja, den andre øyekremen fra md er tiltenkt de med litt eldre hud :) Jeg har ikke testet den enda, så den kan jeg ikke si noe om. Men jeg fikk lyst på den :gjeiper:

Heheheh de er farlige de sidene der, siden de er så farlig billige klarer man ikke å kontrolere seg :fnise: . Jeg tror ikke du trenger den enda.

Skrevet

Heheheh de er farlige de sidene der, siden de er så farlig billige klarer man ikke å kontrolere seg :fnise: . Jeg tror ikke du trenger den enda.

Forebygging er aldri dumt vettu ;) Jeg kjenner det klør i fingrene mine, men jeg skal forsøke å holde meg unna :P

Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Decleor Vitaroma :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...