FantasDick Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 I år fyller jeg 25 og det er vel på tide at jeg begynner med en antirynkekrem for øyepartiet? Liker ikke tenke på dette riktig enda, men.. Noen som har noen tips? Jeg har noen små linjer ved øynene, men de er ikke konstante og de kan nok ikke kalles rynker enda. Jeg har normal/fuktfattig hud og kan bli tørr rundt øyepartiet. Bruker Dermalogica rens/fukt til resten av ansiktet. Pris er ikke så viktig om produktet er godt, men jeg vil selvsagt betale minst mulig!
Yasi Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 md formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Cream er min favoritt Inneholder masse antioksidanter som er forebyggende Love it Du finner den her. Ikke la deg skremme av prisen - den er drøy i bruk og dessuten gjør den en god jobb! Lykke til
CafeLatte Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 md formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Cream er min favoritt Inneholder masse antioksidanter som er forebyggende Love it Du finner den her. Ikke la deg skremme av prisen - den er drøy i bruk og dessuten gjør den en god jobb! Lykke til Hei yasi den er billigere p strawberrynet.com koster 227 kr. Den andre øyekremen fra md er den for litt eldre hud eller folk som allerede har rynker?
Yasi Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Hei yasi den er billigere p strawberrynet.com koster 227 kr. Den andre øyekremen fra md er den for litt eldre hud eller folk som allerede har rynker? Aaah, oki. Takk Da lønner det seg å kjøpe den derfra Ja, den andre øyekremen fra md er tiltenkt de med litt eldre hud Jeg har ikke testet den enda, så den kan jeg ikke si noe om. Men jeg fikk lyst på den :gjeiper:
CafeLatte Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 Aaah, oki. Takk Da lønner det seg å kjøpe den derfra Ja, den andre øyekremen fra md er tiltenkt de med litt eldre hud Jeg har ikke testet den enda, så den kan jeg ikke si noe om. Men jeg fikk lyst på den :gjeiper: Heheheh de er farlige de sidene der, siden de er så farlig billige klarer man ikke å kontrolere seg . Jeg tror ikke du trenger den enda.
Yasi Skrevet 26. januar 2011 #6 Skrevet 26. januar 2011 Heheheh de er farlige de sidene der, siden de er så farlig billige klarer man ikke å kontrolere seg . Jeg tror ikke du trenger den enda. Forebygging er aldri dumt vettu Jeg kjenner det klør i fingrene mine, men jeg skal forsøke å holde meg unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå