Gå til innhold

Hva synes dere om dette smykket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg fikk dette smykket av mannen min i bursdagsgave: Sølvhjerte og jeg bare elsker det. Jeg er ikke så veldig "bling" når det gjelder smykker, men samtidig liker jeg ting som er litt utenom det vanlige. Så dette var en innertier for meg.

Men jeg lurer på: Kunne du gått med et sånt smykke, eller blir det for sært? Har fått noen rare blikk nemlig, men jeg synes bare det er kjempekult..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det smykket er kjempefint, har sett det før og alltid likt det :) Så ja, jeg ville gått med det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg personlig synes ikke smykket var fint, men ville ikke ha reagert på at du gikk med det. Kanksje det ser kulere ut på?

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg ville ikke gått med det selv, men det er fordi jeg rett og slett ikke er typen til å bruke hjertesmykker av noe slag (heller ikke de konvensjonelle hjertene).

Jeg har sansen for symbolikken i smykket, og at det er utradisjonelt, men jeg tror jeg ville tenkt "Åh, er hun kardiolog?" hvis jeg hadde sett noen bruke det.

Skrevet

Jeg synes ikke det var fint og hadde ikke brukt det selv, men jeg hadde ikke reagert på at andre brukt det.

Gjest redstar
Skrevet

Kult og annerledes. Jeg personlig hadde ikke gått med det men tror ikke jeg hadde reagert om jeg hadde sett noen gå med det.

Det var jo litt stilig da...

• Liker 2
Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg hadde nok sett to ganger på smykket om jeg hadde sett noen gå med det, men jeg ville ikke synes det var rart. Det hadde vært mer å se om jeg så riktig ;)

Hadde nok ikke gått med det selv, men det er mer fordi jeg ikke bruker stort smykker.

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes det var veldig stilig. Kunne gjerne gått med det selv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er ekkelt. På en kardiolog ville det vært kult, men det er ikke noe jeg kunne tenke meg å gå med.

Skrevet

Ville nok ikke ha brukt det selv, men hver sin smak! :)

• Liker 1
Gjest virveldyr
Skrevet

Jeg synes det er fantastisk! Hadde definitivt gått med det, og er litt misunnelig nå, ja! :D

• Liker 1
Skrevet

Kjempekult! Ville absolutt ha gått med det. :-)

• Liker 1
Skrevet

åj det var realistisk!

__xxxxxxxxxxx______xxxxxxxxxx

_xxxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

__xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

_______xxxxxxxxxxxxxxxxx

________xxxxxxxxxxxx

__________xxxxxxxxx

____________xxxxx

_____________xxx

_____________xx

_____________*

Skrevet

Ikke min stil.

Men, jeg måtte faktisk se to ganger på bildet på nettsiden også. Så på sett og vis kan jeg skjønne at folk ser to ganger når du bærer smykket. Det var noe fascinerende med det.

• Liker 1
Skrevet

Kjempekult og annerledes. Misunnelig:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte det ikke i det hele tatt! Men alle har jo forskjellig smak.

Skrevet

Hei, det er jeg som er trådstarter, var ikke meningen å være anonym! Takk for svar, jeg er bare så utrolig begeistret for smykket at jeg helst vil gå med det hele tiden. Ikke minst fordi det var så overraskende at mannen min hadde funnet det helt alene, og faktisk turde å kjøpe det! Men jeg skvatt skikkelig da jeg åpnet gaven, og jeg skjønner godt at ikke alle synes det er pent. Heldigvis er det ikke prangende, du må litt nærme for å se ordentlig hva det er. Jeg er lærer på videregående, og jeg ser at det er noen elever som blir veldig fascinert når jeg står og lener meg over de og hjelper med matteoppgavene. :fnise:

Flinke mannen min! :rodmer:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...