allover Skrevet 26. januar 2011 #1 Skrevet 26. januar 2011 Det er jo en del valg på spillmaskiner. Ungene er 6 og 10 år. Hvilken ville du valgt? (hadde jo vært alright om det var morsomt for alle da.. oss voksne også..) - og hvilke SPILL anbefaler du? (er helt grønn på dette )
Safira Skrevet 26. januar 2011 #2 Skrevet 26. januar 2011 Jeg hadde valgt Wii hvis den ikke skal være håndholdt (da hadde jeg valgt DS). Wii har mye barnevennlige spill som også er morsomme for voksne (dersom man liker Mario, Donkey Kong osv). Både PS3 og Xbox 360 er bra spillmaskiner, men jeg føler de er mer rettet mot litt eldre folk enn barn på 6 og 10 år. Det er også mye fler voldelige spill til disse konsollene. Jeg anbefaler: Mario Kart New Super Mario Bros Super Mario Galaxy 1 og 2 The Legend of Zelda: Twilight Princess (kanskje litt vanskelig for de minste) Du kan også laste ned spill (virtual console) fra nintendo sin egen spillbutikk (det koster penger). Her har de blant annet mange spill fra tidligere konsoller og her er det mange bra spill! Spesielt Mario-spill, Donkey Kong, Kirby, Zelda og en del bra RPG-spill.
Gjest Naenia Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Jeg ville valgt Wii eller DS! Uten tvil! Wii har i tillegg flere "partyspill" som er morsomme for flere å være med på. Wii Party, Sports, Sports Resort. I tillegg til Mario-spillene som to også kan være med på. Kjempegøy! DS er mer enmanns, eller en hver. Da kan man spille sammen på mange spill, også her er Mario-spillene veldig bra. Om dere vil ha noe hele familien vil være med på, så kjøp en Wii. Uten tvil! Du har i tillegg Wii Fit, med en sånn treningsgreie man står på og kan lære yoga, balanseøvelser og så videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå