majan Skrevet 22. oktober 2003 #1 Del Skrevet 22. oktober 2003 Heisann nå har jeg hørt så mye om innbakte pølser. Hva er det for noe da? Kanskje det er noen her som har en oppskrift på det til meg? Det hadde isåfall hvert kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 22. oktober 2003 #2 Del Skrevet 22. oktober 2003 Du tar en loffeoppskrift, ruller/kjevler ut til passe biter og ruller deigen rundt pølsene. Så steker du dette i typ 15 minutter på 220 grader. Enkelt og godt, men må spises umiddelbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 23. oktober 2003 bare pølser eller med ketchuo og ost også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 23. oktober 2003 #4 Del Skrevet 23. oktober 2003 bare pølser eller med ketchuo og ost også? Jeg har ikke hatt noe inni annet enn pølse - mener jeg å huske. Men selvfølgelig kan du ha i det du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 23. oktober 2003 #5 Del Skrevet 23. oktober 2003 cheddar og egg i deigen gjør den enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 23. oktober 2003 #6 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har en klype oregano og en skive ost inni også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 25. oktober 2003 #7 Del Skrevet 25. oktober 2003 Brødene, ja. De kan man gjøre masse med. * Jeg bruker alltid egg i deigen * Jeg har ofte bittelitt sirup i deigen * Til variasjon har jeg oregano (fersk), hvitløk (fersk), pepper, løk, chili osv i deigen * Noen ganger her jeg ost oppå brødet (den siste steketiden) *nam* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå