Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #1 Skrevet 22. oktober 2003 Sliter med dårlig matlyst om dagen. Kjenner jeg burde spise, men ingenting frister. Putter i meg kornblanding til frokost, orker ikke noe til lunsj, kanskje en banan, kjenner ikke sult, spiser middag med barna ved 17-tida, men er ikke sulten. Trener 3 dager i uka, men føler at det er godt. Noen tips for å få matlysta tilbake. Jeg er ikke forkjølet eller har begynnende influensa, dette har pågått en måneds tid. Cruella
meta2 Skrevet 23. oktober 2003 #2 Skrevet 23. oktober 2003 Har det ofte slik. Spiser ikke før til middag, på de verste dagene. Som regel blir det frokost, sent, middag og kvelds. Har ikke noen gode råd.
Gjest agurk Skrevet 23. oktober 2003 #3 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg og blir fryktelig matlei i perioder. Så lenge du spiser middag med barna så går det vel bra for en stund. Sånne perioder pleier å gå over av seg selv. Har ingen gode råd egentlig..
villkatt Skrevet 23. oktober 2003 #4 Skrevet 23. oktober 2003 Har det slik selv i korte perioder, kan skjønne at dette er plagsomt over lengre tid! Eneste forslaget jeg har er å tenke mye på mat :o Vil du ha noe søtt, salt, surt osvosv.... Til slutt dukker det gjerne opp noget. Slik er det med meg hvertfall,men så er jeg et matvrak også
Gjest Cruella, ulogget Skrevet 4. november 2003 #5 Skrevet 4. november 2003 Matlysten er på vei tilbake... Har vært hos legen, gått ned 4 kilo (er nesten mager nå), forsøker å spise mer regelmessig, kutte ut godterier etc. som ødela for matlysten, har trappet ned treningen til to ganger per uke. Har hatt en tendens til å kutte ut frokosten, pga liten matlyst med resultat at jeg heller ikke har orket noe til lunsj. Nå tvinger jeg i meg frokost, det gåt bra med litt kornblanding. Kan anbefale go'mixen med bilde av Kari Traa! Jeg hadde litt lave verdier på blodprøvene, men ellers sunn, heldigvis. Har tatt røntgen av lungene og, etter eget ønske, alt bra. Takk for gode råd, forresten. Cruella
Gjest gjesta Skrevet 5. november 2003 #6 Skrevet 5. november 2003 Så flott da, Cruella! Det går ihvertfall rette veien :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå