AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Har lett mye på nett, men finner det ingen steder, noen som kan hjelpe? http://www.amazon.com/gp/product/B001J12RH8?ie=UTF8&tag=bund-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=9325&creativeASIN=B001J12RH8 vet ikke hvordan jeg legger ved link
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Klarte visst å legge til link alikevel
iskaffe Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 (endret) Stars over Manhattan Stars over Manhattan 2 Endret 25. januar 2011 av iskaffe
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Jeg har prøvd å finne dette bildet i veldig lang tid. Nysgjerrig på hvordan du fant det? Visste du navnet på bildet eller noe?
iskaffe Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Bruker en veldig gjev funksjon som heter TinEye. Du laster opp bildet, så scanner den store deler av internett. Er bildet populært nok så får du opp linker til alle sidene bildet har blitt lagt ut på. Nesten som google - bare med bilde. På en av linkene fant jeg navnet på bildet, så søkte jeg etter navnet på google.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Bruker en veldig gjev funksjon som heter TinEye. Du laster opp bildet, så scanner den store deler av internett. Er bildet populært nok så får du opp linker til alle sidene bildet har blitt lagt ut på. Nesten som google - bare med bilde. På en av linkene fant jeg navnet på bildet, så søkte jeg etter navnet på google. Tusen takk for hjelpen da, sparte meg for videre hodebry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå