Gå til innhold

Pakke fra TopShop som ikke hentes...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva som skjer hvis man har bestilt pakke fra TopShop men ikke henter på postkontoret slik at den returneres, for jeg går ut fra at den blir returnert? Må jeg betale en form for erstatning til TopShop da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det tror jeg nok du må regne med, ja! :) .. (uten å være helt sikker, da!)

Endret av Frk. Julie
Skrevet

Ok! Men dette er en pakke jeg skal betale toll og moms for også, blir det lagt til i tillegg til gebyrprisen? Eller betaler jeg ikke toll og moms hvis jeg ikke henter pakken?

Skrevet (endret)

Dette lurer jeg også på! Hvis jeg ikke henter en pakke som jeg egentlig skulle betalt toll/moms for og den sendes i retur til butikken jeg bestilte fra - hva skal jeg egentlig betale? Toll, moms OG returgebyr? Og får jeg refundert pengene fra butikken selv om returen ikke kom fra meg på riktig måte, men bare ble sendt tilbake automatisk fordi jeg ikke hentet den?

Endret av Hecubaa
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at du ikke trenger å betale toll og moms på en pakke som du ikke henter:) Så det blir antaglig bare fraktkostnadene:)

Skrevet

Hva med å la være å bestille varer man egentlig ikke vil ha?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er bortreist, det er derfor jeg mest sannsynlig ikke får hentet pakken min..

Skrevet

Du kan jo ringe til posten og be dem vente med å sende den tilbake.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville og ringt posten å fått de til å ikke sende den tilbake :)

Gjest Blubberella
Skrevet

Gjør som Lukafrost og pandabear sier, du. Jeg ba Posten om å la en pakke ligge lenger fordi jeg ikke hadde mulighet til å hente den innen fristen, og det var ikke noe problem. Du kan risikere å betale en god porsjon "straffegebyr" for uavhentet pakke dersom du bare lar være å hente den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...