jenta123 Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Ok, nå er det slik at jeg skal bestille meg en blackberry. jeg har lenge vurdert blacberry curve 8520 men nå i det siste har jeg begynt å se litt mer på blackberry curve 9300. så er det noen som har erfaring med blacberry og kan fortelle litt om det er lurt og kjøpe? jeg har forresten også tenkt å bruke det sim kortet jeg har nå og jeg er klar over at noen funksjoner da kan gå bort og ikke funke, hvilken er det isåfall? og er det lurest å kjøpe 8520 eller 9300?
aluminium Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Jeg personlig ville gått for en Bold. En 9700 koster ikke stort mer enn 2000 fra eBay i disse dager, og det er den vel verdt. Dersom du skal bruke en annen operatør enn Trigcom vil MMS falle bort. Du vil heller ikke kunne gjøre deg nytte av BBMail eller BBMessenger, fordi du ikke har tilgang til en Blackberry-server hos operatøren. Du får heller ikke tilgang til AppWorld eller den norske ordboken fra Trigcom. Jeg ville anbefalt deg å skifte til Trigcom, prisene har blitt bedre i det siste. De er ikke så latterlig dyre som de brukte å være, og nummeret ditt får du beholde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå