Gå til innhold

Pakkekalendertips

Rannva

Anbefalte innlegg

Skal lage pakkekalender til sambo, og trenger tips til innhold utover sokker og flaxlodd.

Har laget 24 små kort med forskjellige "jeg elsker deg fordi.." (f.eks jeg elsker deg fordi du tenner i peisen når jeg fryser) som jeg også skal legge oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har så smått begynt å tenke på dette for årets avdent, har vel lista frå i fjor liggande, har ikkje leita den fram enno.

I år skal han iallefall få klippekort til svømmehallen(håpar på å greie å dra han med litt i vinter... :D ), og så skal han få dørskilt (vi er nyinnflytta), og så... Hmm.. Kjem ikkje på meir i farta..

I fjor fekk han bokser, fotballstrømper, diverse gåvekort på tjenester frå meg, kalender for 2003(som eg hadde laga), ein boks med massevis av små lappar der det stod "du er deilig", "du er søt", osv.. (var sikkert eit par hundre lappar), ein foto-collage i ramme frå ein skottlands-tur vi hadde i oktober i fjor, nokre bilete av meg i ramme, - og tja... Masse godteri, fekk han jo, - og no hugsar eg ikkje meir.

Slike "jeg elsker deg fordi"-lappar var jo berre genialt! :) *notere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann og jeg skal lage til hverandre i år, annenhver dag. Vi har satt grense på 20 kr. Kommer til å begynne nå å kjøpe inn. Det er jo spenninga som er moro, så det trenger ikke være superromantisk og dyrt. Jeg tenker meg litt smånyttig innimellom, som en rull med teip, notisbok, penn, flaxlodd, oljekuler til å ha i badekaret, tannbørste, gavekort på "i dag tar jeg oppvasken, selv om det er din tur", masasje, bollebaking... og så blir det nok litt godterier.

Blir koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine tips her. :)

Jeg har så langt kjøpt litt smågodt: små eventyr-melkesjokolader, en eske med søte bjørner, hjertesjokolade, smartiessjokolade, mini-stratos osv.

HER er forresten en tråd om det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solskinn

Vi pleier å ha små sjokoladebiter på hverdagene, og gaver i helgene. Så blir det ikke så mange gaver å finne på!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...