Gå til innhold

HÅRFJERNING-såpeglatt på bryllupsnatten!...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ninach (ulogget)

Det er enkelte ting jeg ikke kunne tenke meg å spørre dama bak disken på det lokale parfymeriet om, og her er et av disse spørsmålene:

Jeg lurer på om noen av dere har gode råd for hårfjerning på legger og "nedentil ". Jeg fjerner hår på leggene, under armene og nedentil jevnlig, men er alltid på jakt etter en bedre måte å gjøre dette på, så ikke stubbene kommer frem så raskt. - På bryllupsnatten skal det være såpeglatt overalt! :wink:

Hårfjerningskrem er veldig greit å bruke begge steder, men finnes det andre måter??

Takknemlig for alle svar, så jeg ikke må ned til " dama bak parfymedisken " :ler::wink::roll::wink:

Ninach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Røsk og riv! Gå til en salong, og bli voksa en halv uke før bryllupet. Pass for all del på å ha prøvd det en gang før i god tid, slik at du ikke ender opp rødprikkete fordi du ikke tåler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Sjekk alle trådene om Brazilian Wax!!! Ingen over ' date=' ingen ved siden! :briller:[/quote']

Hvor får man utført noe sånt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i Oslo kan jeg oppgi navn og adresse til salongen jeg bruker, men helst over PM! Og da må det bli på jobb imorgen...Har den ikke hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder 4 til seks uker! Og d som vokser ut igjen er helt mykt og bløtt....ikke sånne stive skjeggstubber som dagen etter barbering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Et lite spørsmål bare! Jeg har flere ganger nappet bikinikanten med pinsett og da nappes vel hårene ut med roten. Poenget er at dette vokser ut igjen etter 2-3 dager. Hvordan har det seg at ved voksing blir det borte i 4-6 uker! Er det jeg som er totalt blond nå??? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du napper hår med pinsett klarer du som regel ikke å få med deg alt, hårroten og hårsekken, hårroten og hårsekken gjør at nytt hår vokster ut igjen. Voksing er mer "brutal" måte som fjerner nesten alt, det som ev er igjen vokser saktere og håret er mykere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Noen som blir med meg ? så kan vi hyle i kor.....

:hakeslepp:

Jeg har min månedlige time neste onsdag, så da kan vi godt hyle i kor :wink:

(selv om jeg etter hvert er blitt så vant til det at jeg ikke synes det gjør så vondt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor være såpeglatt? Det er da ingen som er det? Det er da bare barn som ikke har hår her og der?

Jeg føler meg iallefall mere vel uten alt for mye hår, synes også at det er mer hygenisk.

Ser ikke sammenhengen med barn... syns ikke akkurat menn som barberer seg skallet virker mindre mandige.

Dette er ikke en Lolita diskusjon, for meg iallefall :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huhei! Greit å vokse legger men nedentil :o Wæææ, det høres skrekkelig ut. Prøvde bikinikanten selv en gang men måtte ha på varmt vann og fjerne hele stripsen så jeg slapp å dåne. Huden er jo så tynn der. Er det forresten sånn nedentil som med leggene at det gjør mest vondt første gangen? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...