Gå til innhold

TIL DERE MENN

Fremhevede innlegg

Skrevet

"My name is Bond. Janes Bond."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså, Jeg har kun besøkt ham tre ganger, han har ikke vært hjemme hos meg før, og han vet ikke at jeg går på piller.Jeg har ikke sagt det til ham.Tror jeg foreslår kondom neste gang ja.JEG vet ikke om han noen gang har brukt kondom før med andre damer. og ja han har to unger fra før med samme dame. han sier at han ikke har hatt sex med andre enn meg iår og i fjor. MEN jeg er i et trekant drama her, jeg har kontakt med eksen hans, eller jeg vet ikke om hun er det, hun påstår at hun er sammen med ham, han sier at hun har schizofreni og ikke er frisk.ikke vet jeg hvem jeg skal tro på. så hvis jeg blir gravid da.....hm ja ikke bra.

Han har spurt om jeg vil bo hos ham også, leie hos ham, har en del plass han.jeg har sagt nei 2 ganger.ingenting som tyder på at han har dame da kanskje...??

Hva har schizofreni med saken å gjøre?

Skrevet

Det har ikke så mye med saken å gjøre, men det jeg måtte bare fortelle alt, fordi hun har en alvorlig psykisk diagnose,som inkluderer vrangforestillinger og stemmer. og skal jeg tro på at han ligger med henne eller bare meg..

Skrevet

Han har vel skjønt at han trekkes så mye i barnebidrag som han kan trekkes, og har derfor ingenting å tape på å skvette litt rundt omkring.

Skrevet

Det har ikke så mye med saken å gjøre, men det jeg måtte bare fortelle alt, fordi hun har en alvorlig psykisk diagnose,som inkluderer vrangforestillinger og stemmer. og skal jeg tro på at han ligger med henne eller bare meg..

Hadde det vært meg, hadde jeg tatt med i betraktningen at det er han som sier hun er psyk... For all del, dette kan jo være en flott kar det, men jeg finner ansvarsløsheten hans ganske avtennende.. :sjenert:

Barn er ikke noe du tar lett på å sette til verden, maxet ut på barnebidragene eller ikke. Æsj.

Skrevet

Ja, når vi har sex så kommer han inni meg, han er en singel mann med to barn, 28 år, han sier han liker meg, og han har aldri brukt kondom, aldri spurt om jeg bruker noe, og da begynner jeg å lure, har han llyst på et barn til med meg ? jeg går på p-pillene selv, men han vet det ikke.....

Er det en manns måte å vise at de vil ha et barn til med ei de liker`?

Når jeg og kjæresten min startet ilag, så hadde vi sikkert sex 10-15 ganger.

og alle gangene kom han inni meg. Til slutt sa jeg på spøk til han "Jeg kom på noe i går kvell.. du har ikke brukt kondom å jeg går ikke på ppiller! så hva gjør vi nå?

kjæresten min reagerte med et stivt blikk å ingen svar. tilslutt fortalte jeg at jeg gikk på ppiller..

så tror egentlig bare gutter forventer at jenter går på piller. så da slipper de å "ødelegge" sexen med kondom.

Skrevet

Hei!

Begge har jo et ansvar for at det brukes kondom!!!!!!

Jeg har alltid spurt de jeg har ligget med om de bruker p-piller, men alltid også brukt kondom i tillegg i begynnelsen. Det er en ekstra sikkerhet å vite at dama bruker p-piller.

Skrevet

Når jeg og kjæresten min startet ilag, så hadde vi sikkert sex 10-15 ganger.

og alle gangene kom han inni meg. Til slutt sa jeg på spøk til han "Jeg kom på noe i går kvell.. du har ikke brukt kondom å jeg går ikke på ppiller! så hva gjør vi nå?

kjæresten min reagerte med et stivt blikk å ingen svar. tilslutt fortalte jeg at jeg gikk på ppiller..

så tror egentlig bare gutter forventer at jenter går på piller. så da slipper de å "ødelegge" sexen med kondom.

Jupp. Før i hine hårde dager da jeg var singel og rett som det var havna utpå. Så gikk jeg på piller, men ikke EN ENESTE mann jeg har ligget med i hele mitt liv har stilt noen spørsmål vedørende prevansjon.

IKKE EN av dem.

Så prevansjon er kvinners ansvar dermed basta. Og vil hun ikke ha kjønnssykdommer, så må HUN BE ham om å bruke en gummi. Etterfulgt av at han rynker på nesa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...