Gå til innhold

TIL DERE MENN

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, når vi har sex så kommer han inni meg, han er en singel mann med to barn, 28 år, han sier han liker meg, og han har aldri brukt kondom, aldri spurt om jeg bruker noe, og da begynner jeg å lure, har han llyst på et barn til med meg ? jeg går på p-pillene selv, men han vet det ikke.....

Er det en manns måte å vise at de vil ha et barn til med ei de liker`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synes han OG du er fryktelig uansvarlig. Han har to unger fra før av og har aldri brukt kondom? Satser på han ikke har så mange sexpartnere bak seg? Er ungene med samme kvinne? Fy flate!

OG jeg er ingen mann, men fikk :hakeslepp: her jeg sitter!

Ikke rart det er så mye kjønnsykdommer i denne verden!

Endret av HenLu
Skrevet (endret)

Ikke den gjennomsnittlige mann, kan jeg tenke meg. Rimelig useriøs måte å skaffe seg barn på...

Uten at jeg vet så mye om forholdet deres, men jeg antar at det ikke er så seriøst, ettersom du omtaler han som singel.

Så da vil jeg heller si at dette er noe umodne, ansvarsløse menn gjør. Både i forhold til sykdommer og mulig graviditet. Du går på p-piller og tar jo ansvar for at det ikke blir barn av dette, men hva med sykdommer? Gudene vet hvor han har vært før deg, og han er tydeligvis ikke spesielt glad i å bruke beskyttelse.

Endret av QueenPenelope
Skrevet (endret)

Ja, når vi har sex så kommer han inni meg, han er en singel mann med to barn, 28 år, han sier han liker meg, og han har aldri brukt kondom, aldri spurt om jeg bruker noe, og da begynner jeg å lure, har han llyst på et barn til med meg ? jeg går på p-pillene selv, men han vet det ikke.....

VI MENN kjenner ikke denne mannen og vi kan heller ikke lese tankene hans. Derfor må du faktisk spørre ham istedenfor å spørre "oss menn". Jeg synes du bør behandle denne mannen som et individ og ikke som et medlem av kjønnsgruppen menn.

Endret av Jalp
Gjest En mann
Skrevet

Er det en seksuell tenning for deg at han ikke vet?

Føler du han gir deg tillit?

Føler han en seksuell tenning på at du kan bli gravid?

Føler han at han kan stole på deg?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei, det er en måte å vise total mangel på ansvarsfølelse.

• Liker 3
Skrevet

Tøffinger bryr seg ikke om dette..

Det er passasjeren, ikke sjåføren, som bøtelegges ved kontroll når passasjeren er over 15 år. Ved manglende bruk av bilbelte kan Politiet eller Statens vegvesen ilegge et gebyr på 1500 kroner.
Skrevet

Kanskje han vet at du går på pillen.

Han har vel vært på badet ditt mange ganger i løpet av den tiden dere har vært sammen.

Skrevet

altså, Jeg har kun besøkt ham tre ganger, han har ikke vært hjemme hos meg før, og han vet ikke at jeg går på piller.Jeg har ikke sagt det til ham.Tror jeg foreslår kondom neste gang ja.JEG vet ikke om han noen gang har brukt kondom før med andre damer. og ja han har to unger fra før med samme dame. han sier at han ikke har hatt sex med andre enn meg iår og i fjor. MEN jeg er i et trekant drama her, jeg har kontakt med eksen hans, eller jeg vet ikke om hun er det, hun påstår at hun er sammen med ham, han sier at hun har schizofreni og ikke er frisk.ikke vet jeg hvem jeg skal tro på. så hvis jeg blir gravid da.....hm ja ikke bra.

Han har spurt om jeg vil bo hos ham også, leie hos ham, har en del plass han.jeg har sagt nei 2 ganger.ingenting som tyder på at han har dame da kanskje...??

Skrevet

Dette høres mildt sagt spesielt ut. Jeg tror jeg hadde kutta helt, så ansvarsløse menn hadde jeg ikke orket p bruke tiden min på, når det finnes så mange menn med både ansvarsfølelse og vett i behold.

Også hadde jeg løpt til legen og sjekket med for alt som er av kjønnssykdommer. Og om du ikke skulle klare å kutte - bruk for guds skyld kondom.

Skrevet
:skravle: Jeg hadde tenkt å bruke kondom, og jeg tenkte nå må jeg huske på å kjøpe det, men jeg glemte det, fra nå av skal det ligge fast i vesken min.Men hva vil han tro da, at jeg ligger med flere eller at jeg er ansvarsfull
Skrevet
:skravle: Jeg hadde tenkt å bruke kondom, og jeg tenkte nå må jeg huske på å kjøpe det, men jeg glemte det, fra nå av skal det ligge fast i vesken min.Men hva vil han tro da, at jeg ligger med flere eller at jeg er ansvarsfull
Skrevet

Tror han at det er fordi du ligger med flere, er han vel ikke mer å samle på uansett... da forstår han jo ikke konseptet "ansvarsfull" en gang.

Skrevet
:eeeh: Han sa noe rart sist da han sa: jeg kom inni deg, la du merke til det ?
Gjest HunterLady
Skrevet

:eeeh: Han sa noe rart sist da han sa: jeg kom inni deg, la du merke til det ?

Rart og rart, Fru Blom.

Skrevet

Første ting du burde gjøre er å komme deg til legen å få testet for sos..

Og da enten kjøpe kondomer eller kutte ut vedkommende.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det har jeg alltid lurt på, bruker Bond gummi :klø: Bond har jo opptil flere partnere i løpet av en 90 til 120 minutt... :lur:

Skrevet

Synes han OG du er fryktelig uansvarlig.

Kondom er mannens ansvar, ikke kvinnens.

Gjest Katten.
Skrevet

Kondom er mannens ansvar, ikke kvinnens.

Prevensjon er begges ansvar.

• Liker 3
Skrevet

Det har jeg alltid lurt på, bruker Bond gummi :klø: Bond har jo opptil flere partnere i løpet av en 90 til 120 minutt... :lur:

Hah! Løgn, rene løgn. :snurt:

Men sånn ellers, nei, jeg tror ikke det hadde helt passet i filmene.. Er jo ikke bare Bond-filmene der man bare peser på og ikke tenker verken kondom eller noen ting og alle får orgasmer i hytt og pine i løpet av sekunder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...