AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Del Skrevet 25. januar 2011 Tror tittelen sier det meste? Jeg har nettopp møtt en fyr som jeg skal møte igjen på fredag og det blir nok kino på oss. Vi er begge 19. Men jeg føler det er veldig standard og kunne gjerne tenkt å finne på noe annet å gjøre en det vanlige som f.eks. kino eller cafe/restaurant. På kino blir det gjerne lite snakking. Men jeg er også av den typen som kan være litt sjenert i begynnelsen og da kan det ofte by på pinlig stillhet hvis jeg drar på cafe med fyren. Så det hadde vært kjekt å finne på noe gøy som kan løse opp stemningen og som ikke tvinger en til å holde en samtale gående. Alle forslag mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 25. januar 2011 #2 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg liker å gå en tur på første date, da kan man få ny input om ting man kan snakke om, og det blir ikke så klein stillhet som hvis man sitter rett ovenfor hverandre med en kopp kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiggins Skrevet 26. januar 2011 #3 Del Skrevet 26. januar 2011 Da jeg leste overskriften din skulle jeg til å si at kino ikke er noe godt forslag, fordi det av hensyn til de andre i salen forventes at man ikke sitter og snakker sammen, men det poenget så du jo selv. Hva dere kan finne på avhenger jo av hva dere liker, forhåpentligvis vet du litt om hva den du skal møte liker. Selv liker jeg godt å gå på ski, så for min del kunne en skikkelig langtur vært en fin date. Hvis dere ikke er så sportslige av dere, hva med å gå på quizkveld og stille som lag dere to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utfordringen Skrevet 26. januar 2011 #4 Del Skrevet 26. januar 2011 Bowling er jo en slager. Eller så kan dere leke flasketuten :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virveldyr Skrevet 27. januar 2011 #5 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvis dere ikke er så sportslige av dere, hva med å gå på quizkveld og stille som lag dere to? Oj, godt forslag, denne må jeg huske til senere! Ellers synes jeg ikke kino er så ille, så lenge man har tid til å faktisk snakke sammen etter filmen også. Da har man i alle fall et samtaleemne hvis det skulle være et problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå