AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Hei! Jeg og kjæresten min liker å bruke glidemiddel til det meste når vi har sex, men det vi bruker blir så fort tørt. Rekker såvidt å runke han før det bare blir klissete istedenfor glatt. Dette er et vannbasert glidemiddel, så jeg lurer på om et som er oljebasert kanskje er bedre? Noen som kan tipse meg om glidemiddel som ikke "slutter å virke" så og si med en gang?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Eros Bodyglide (sort flaske)! Silikonbasert og tørker ikke ut. Glatt og deilig (Eneste unntak er dersom dere bruker silikonleketøy, da må dere heller bruke vannbasert glidemiddel ellers kan leketøyet bli misfarget og i verste fall ødelagt)
Chord Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Etter min erfaring varer oljebasert lengre enn vannbaserte. Silikonbaserte er vel kanskje det beste. Men jeg leter etter et genialt glidemiddel selv, så jeg håper du får noe svar her
Gjest Skrevet 26. januar 2011 #4 Skrevet 26. januar 2011 Har prøvd silikonbasert - men synes det er noe klin, i tillegg til at det er vrient å få vaska bort hvis du skulle få det på andre steder enn kroppen( brukte en evighet og flere runder med salmiakk/såpevann for å få skrubba det det vekk fra gulvet - som hadde blitt farlig glatt etter en het runde). Fra Kondomeriet er jeg mest fornøyd med Luksus Anal - den er glatt og deilig lenge, ikke bare til analsex. I tillegg liker jeg veldig godt Invit med villjordbærsmak (kondomeriet) - varer lenge den også.
Gjesten Skrevet 26. januar 2011 #5 Skrevet 26. januar 2011 (endret) Jeg bruker denne, og den holder leenge http://www.kondomeriet.no/produkt/luksus-sensitiv-glid/9760206 Endret 26. januar 2011 av Gjesten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå