Gå til innhold

Burberry skjerf


Maud

Anbefalte innlegg

Jeg fikk et Burberry skjerf av en gammel slektning i dag. Hun er en riktig fin frue, kjøper kun kvalitetsklær og har mange dyre klær og møbler. Blant annet flere drakter fra Chanel.

I dag gav hun meg altså et Burberry skjerf, hun sa det var ekte en gang tidligere og at jeg skulle få dette av henne.

Da jeg kom hjem oppdaget jeg at det ikke har noe merkelapp, så da blir jo spørsmålet: går det an å se på et skjerf om det er ekte vare eller fake?

Den gamle slektningen min har jo ikke noe grunn til å lyve, men det kan jo være at hun har tatt feil selv.

Så: er det noen kjennetegn ved et Burberry skjerf jeg kan gå etter? Eller er det umulig å finne ut av?

Det er ikke noe å si på stoffet, godt og mykt. Varmer herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gå med det til Steen og strøm å la de se på det hos Burberry selv da.

Skjerfet koster ikke mange hundrelappene da -ekte... Kjøp deg et selv om du ikke vil ha det du fikk og det viser det er fake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får nesten ta turen ned og spørre de som jobber der om de kan se om det er ekte eller ikke. God ide.

De skjerfene jeg har sett på har kostet fra litt over 1100 kroner og oppover, så syns ikke det er så få hundrelapper ;) Men: kommer jo an på hvor mange hundrelapper man har fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manglende merkelapp er nødvendigvis ikke en automatisk indikasjon på at det er fake. I mange tilfeller er merkelappen bare festet med fire sting (et i hvert hjørne) og faller av etterhvert. Har opplevd dette på skjerf fra både Mulberry, Louis Vuitton og Burberry, og det har i alle tilfellene vært snakk om ekte vare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha et sånt skjerf i det hele tatt? det er ut, ettersom alle fjortissene brukte opp trenden i 06.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Kariannne

Det er stor forskjell å se et Burberry skjerf på en 14 åring i grå joggebukse med trang topp som viser halve magen med D&B logoen. Enn det er å se en ung jente/ dame med en sofistikert stil gå med et Burberry skjerf. Heldig er du som har arvet det! Utrolig fint til sort høstkåpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor vil du ha et sånt skjerf i det hele tatt? det er ut, ettersom alle fjortissene brukte opp trenden i 06.........

Nja, det finnes jo flere ulike varianter av skjerf fra Burberry. Jeg kjøpte et annerledes, men meget snasent Burberry-skjerf til min mor i fjor. Det skjerfet var absolutt ikke fjortis, og det behøver ikke det aktuelle skjerfet å være heller. Overdrevne mønstre og massiv logoflash er både harry og såkalt fjortis.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...