AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Hva kan jeg bruke Nintendo Wii til?? Jeg fikk til bursdagen min for en ukes tid siden, og jeg har hittil spilt sportspill og super mario Hørte rykter om at man kan spille mot andre på internett? Og evt noe annet man kan? *takknemlig for svar*
Betty2 Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 det finnes jo balance board, så du kan lage ditt eget trenings program med. ha vekt mål og få kostholdstips osv... 1
lilletuss87 Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 jeg anbefaler wii fit plus på det sterkeste!! (det er dette betty 2 mener vil jeg tru) jeg fikk det for par uker siden, og har hatt masse gøy med det!! der legger du inn høyden din, og den veier deg og du kan sette inn mål osv.. og du får tips og råd underveis ! jeg liker det hvartfall veldig godt
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 TS her Det hørtes spennende ut Hva ligger det på i pris? Og så var det jo dette med om jeg kan spille med andre på internett, og kan man gjøre annet som koble opp med noe eller noe som ligner? Kanskje rotete svar, men dere skjønner hva jeg mener med siste delen håper jeg
Safira Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Wii fit med balance board koster vel rundt 900 kr. Ja, du kan spille mot andre over nettet men jeg tror du må ha en såkalt "friend code" til den du skal spille mot. Mulig det også går an å spille mot tilfeldige, har ikke testet ut dette selv. Du kan også kjøpe game spill (til tidligere nintendokonsoller) på nettet, her finnes det mange bra spill det er verdt å sjekke ut!
lilletuss87 Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 999 kr koster spill + balanse brettet. det med å spille på nettet vet jeg ikke noe særlig om, men det er det nok noen som veit
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Høres bra ut alt dere foreslår Jeg har skrevet ned wii fit plus, så jeg skal se ka jeg får ordnet meg Men håper på flere forslag
Safira Skrevet 25. januar 2011 #8 Skrevet 25. januar 2011 Wii fit plus koster 899 på absoluttspill. Hvilket mariospill har du? Hvis du liker 2D-mario (gå bortover, hoppe på fiender osv.) kan jeg anbefale New Super Mario Bros Wii (mulig det er det du har). Donkey Kong Returns er også gøy Ellers er Mario Kart Wii morsomt, og jeg liker også Super Mario Galaxy 1 og 2(3D-Mario, som Super Mario 64). Gamle mariospill kan du laste ned (koster penger). 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #9 Skrevet 26. januar 2011 TS her Det er nye super mario skulle sjekke ut Wii Fit Plus idag, men det har vært alt for mye annet å gjøre.. Så imorgen skal jeg på muligens shopping :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå