Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg tenkte jeg skulle begynne på allevo-shaker i et håp om å ta av meg noen ekstra kilo. Hvor mange shaker eller supper skal man drikke hver dag, og hvor ofte? Jeg er som dere skjønner helt ny på dette.

Håper på noen svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på hvor mange "poser" det er i en slik boks man kjøper til 189 kr. Hvor mange skal man ha om dagen?

Skrevet

Damer skal ha 5 poser per dag , det er 14 i pakka. Men altså: jeg kjøpte 3 pakker på Apotek 1 nå fordi de har 30% på dem, og den mango smoothien er så jævlig at det er umulig å drikke den. Bringebær/banan shaken går til nøøøød ann å presse ned, suppene er egentlig best - ikke fordi de smaker godt men fordi det går an å krydre dem selv.

Skrevet

Shakene er helt grusomme..

Skrevet

Hvordan har du tenkt å holde vekta når du har tatt av de kiloene du ønsker? Shake er bortkastet. Skal man ned i vekt og holde vekta må en livsstilsendring til, og da kan du like gjerne venne deg på nytt kosthold med en gang.

Skrevet

Takk for svar! Får prøve de selvom dere mener de er grusomme:)

Har allerede lagt om kostholdet, men vil ha en pang-start. Må prøve dette også:)

Skrevet

Jeg er en av de som svarte over her: jeg bruker ikke utelukkende supper/shaker etc, jeg erstatter 1-2 måltider om dagen med disse, ellers spiser jeg vanlig middag (500 kcal), pluss lunch og en kcalfattig hjemmelagd smoothie (150 kcal) som kveldskos. Pr dag ligger jeg på 1100-1300 kcal, og har som mål at jeg skal ha 40 minutter fysisk aktivitet om dagen.

Disse måltidserstatterne er ikke mettende, man blir slapp, sulten og noen får hodepine (hvis det er alt man spiser). Jeg går ned 1 til 1.5 kg i uka uten å sulte, og er fornøyd med det.

Skrevet

Takk for svar! Får prøve de selvom dere mener de er grusomme:)

Har allerede lagt om kostholdet, men vil ha en pang-start. Må prøve dette også:)

Ikke lett å få en pang-start når man gulper av den lille næringen man får i seg. Men men, er fullt mulig du liker smaken selv om jeg ikke gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...