Utfordringen Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Hei Jeg er utfordringen. Eller med andre ord, jeg har et konsept som jeg selv kaller utfordringen. Jeg er en mann på 23 år som liker å snakke med alt og alle. Det kan være alt fra jenter på 20 år, til menn på 70. Jeg er som sagt veldig sosial og utadvent av meg, men jeg vet at det er mange som sliter litt på det området. Derfor har jeg tenkt å "piffe" noen av dere i gang litt. Utfordringen går ut på at jeg poster noe her inne, som dere skal si eller gjøre IRL. Jeg skal prøve å få lagt ut. ca èn utfordring om dagen. Det kan være så enkelt som å gå bort til noen for å spørre hva klokka er, og deretter holde samtalen gående i ett minutt. Jeg følger også disse utfordringene selv, og kommer til å legge ut et lite referat fra hver gjennomført utfordring. Håper så mange som mulig hiver seg med på dette, så kan vi gi hverandre tilbakemeldingen, tips, og backe hverandre opp litt Morgendagens utfordring er som følger: (Vi begynner lett og forsiktig) * Få bort til en fremmed person. Oppnå kontakt. Du sier: "Så fine sko du har, de likte jeg" Vent på svar. *Hvor kjøpte du de? Jeg vurderer å kjøpe et par slike i bursdagsgave til (søster/bror) Deretter tar du resten på sparket. Hold samtalen i gang i minst to minutter. Hold blikkontakt. Smil. Lykke til i morgen, folkens. Oppdater meg og fortell hva som skjer uansett utfall 3
Utfordringen Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2011 Jeg ser ut til å være den eneste som har tatt denne utfordringen i dag. Så kjipe dere er Jaja, her kommer uansett et lite referat fra dagens utfordring. Jeg så ei jente som hadde et par sko (støvletter) med høye hæler. Hun gikk alene, og bar på en pose fra Coop Mega. Hun var ca. 170 høy, og hun så over gjennomsnittet bra ut. Ca. 20 år. Meg: "Hei, så fine sko du har." Hun: "Syns du? Takk." Meg: "Hvor har du kjøpt de? Hadde tenkt å kjøpe noen slike i bursdagsgace til søsteren min." Hun: "Jeg har faktisk fått de i gave selv, så det vet jeg dessverre ikke." Meg: "Ahh, det var synd. Men jenter har jo god peiling på sko, så du kan vel bli med meg å lete litt ?" Hun: "Det skulle jeg gjerne gjort, men jeg har litt dårlig tid akkurat nå. Men kan du ikke ta nummeret mitt, så tar vi det igjen?" Meg: "Njaa, bursdagen er i morgen, så jeg tror ikke du får flere sjanser " Ris og ros til meg selv: Ris: * Jeg holdt ikke samtalen gående i 2 minutter, slik utfordringen sa jeg skulle * Jeg fikk ikke dama med på shopping (men det stod heller ikke i utfordringen) Ros: * Jeg smilte mye, og fikk smil tilbake * Jeg fikk et telefonnummer (om jeg ville) * Jeg var ikke antydning til nervøs Alt i alt: Kunne gått bedre, men det jeg er egentlig fornøyd. Morgendagens utfordring. Hiv dere med folkens. dette er gøy! * Gå bort til hvilken som helst person, uansett alder og kjønn. Personen må sitte alene, og han/hun må lese en avis. Gå bort og sett deg ved siden av personen og spør om det står noe interessant i avisen i dag. Deretter holder du samtalen gående i minst et minutt. Lykke til, oppdater i tråden her! 1
Colargol Skrevet 30. januar 2011 #4 Skrevet 30. januar 2011 (endret) Du fikk muligheten til å få nummeret til dama, og du tok den ikke Endret 30. januar 2011 av Colargol 3
per78 Skrevet 31. januar 2011 #5 Skrevet 31. januar 2011 Hei Jeg er utfordringen. Eller med andre ord, jeg har et konsept som jeg selv kaller utfordringen. Jeg er en mann på 23 år som liker å snakke med alt og alle. Det kan være alt fra jenter på 20 år, til menn på 70. Jeg er som sagt veldig sosial og utadvent av meg, men jeg vet at det er mange som sliter litt på det området. Derfor har jeg tenkt å "piffe" noen av dere i gang litt. Utfordringen går ut på at jeg poster noe her inne, som dere skal si eller gjøre IRL. Jeg skal prøve å få lagt ut. ca èn utfordring om dagen. Det kan være så enkelt som å gå bort til noen for å spørre hva klokka er, og deretter holde samtalen gående i ett minutt. Jeg følger også disse utfordringene selv, og kommer til å legge ut et lite referat fra hver gjennomført utfordring. Håper så mange som mulig hiver seg med på dette, så kan vi gi hverandre tilbakemeldingen, tips, og backe hverandre opp litt Morgendagens utfordring er som følger: (Vi begynner lett og forsiktig) * Få bort til en fremmed person. Oppnå kontakt. Du sier: "Så fine sko du har, de likte jeg" Vent på svar. *Hvor kjøpte du de? Jeg vurderer å kjøpe et par slike i bursdagsgave til (søster/bror) Deretter tar du resten på sparket. Hold samtalen i gang i minst to minutter. Hold blikkontakt. Smil. Lykke til i morgen, folkens. Oppdater meg og fortell hva som skjer uansett utfall Synes dette var en artig utfordring.. Har du sett fått inspirasjon fra noen av disse datinggutta på youtube eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå