sophiaM Skrevet 25. januar 2011 #1 Del Skrevet 25. januar 2011 Tenkte å lage meg et treningsprogram for en øktplan jeg skal trene etter. Tenkte på styrkeøvelser for hovedsak lår, legger og rumpe men også noen øvelser til armer og mage/rygg. Noen som har noen gode øvelser? Jeg har ikke så mye utstyr, har noen strikker, manualer og benker jeg kan bruke. Inspirasjon tas imot med stor takk ^^ Håper også at andre kan bli motivert til å trene når dere ser tips ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #2 Del Skrevet 26. januar 2011 Kunne godt trengt noen tips til treningsformer man kan gjøre hjemme. fin tråd. og jeg håper på tips jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjonana Skrevet 26. januar 2011 #3 Del Skrevet 26. januar 2011 http://treningslaila.blogg.no/ På denne bloggen her står det MANGE forskjellige øvelser og diverse treningsmetoder for de som trener hjemme :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå