AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Noen som kan annbefale en hårserie for krøllete hår? Blir veldig glad for svar:)
CafeLatte Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Jeg lurer også på dette:) Er det noen som har erfaring med redken sin serie for krøller?
Yasi Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Jeg lurer også på dette:) Er det noen som har erfaring med redken sin serie for krøller? Denne serien har jeg vært borti, samt Joico sin serie for hår med fall/krøller Har kun positivt å si om begge disse merkene - supre hårserier begge to som faktisk gjør noe godt for håret Bare veldig synd de tester på dyr Derfor jeg sluttet med de, ellers hadde jeg nok fortsatt vært en fornøyd tilhenger
CafeLatte Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Denne serien har jeg vært borti, samt Joico sin serie for hår med fall/krøller Har kun positivt å si om begge disse merkene - supre hårserier begge to som faktisk gjør noe godt for håret Bare veldig synd de tester på dyr Derfor jeg sluttet med de, ellers hadde jeg nok fortsatt vært en fornøyd tilhenger ok tusen takk jeg skal sjekke de ut da:) Finnes det noen hårkur fra redken for krøllete hår?
Yasi Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 ok tusen takk jeg skal sjekke de ut da:) Finnes det noen hårkur fra redken for krøllete hår? Jepp, jeg brukte denne - veldig fornøyd med den
kanelsnurr Skrevet 26. januar 2011 #8 Skrevet 26. januar 2011 (endret) Jeg er stor fan av denne serien. Gjør krøllene mine kjempefine, og stort pluss for at shampoo uten sulfat. Dessuten er det jo veldig billig på feeluniq, med shampoo og balsam i salongstr til rett under 200 tilsammen, blir det jo billigere enn matbutikk-merker. Har tidligere vært førnøyd både redken og kms sine for krøller. Men selv om de er gode, kan de ikke måle seg med tigi catwalk sin på shampoo og balsam ihvertfall. Når det gjelder hårkur sverger jeg fremdeles til redken. Det finnes en for krøllete hår, men jeg synes den clear moisture er bedre. Den smooth down saken som Yasi foreslår, er ikke noe bra for mitt hår i alle fall, da den er alt for "tung," så krøllene blir dratt ut i stede for å fremheves (men den gjør håret veldig mykt da). Endret 26. januar 2011 av kanelsnurr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå