Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det som regel menn som er flinkest til å gi blomster? Har inntrykk at kvinner er flinkere til å kjøpe blomster til seg selv, men ikke gi det til sin kjære eller en de er forelsket eller har følelser for..Hmmm...Har med mine snart 40 år på baken aldri fått blomster av ei jente, selv ikke da jeg var gift..Synes det er tragisk! Er selv flink til å gi vekk disse vakre skapningene, for vet det gleder og det skal så lite til :kaffekopp:

"Mange lever som frø, men vi er født til å blomstre. Sørg for at du slår ut i full blomst. Nøy deg ikke med å luke i hagen." :dagens-rose:

Videoannonse
Annonse
Gjest Instamatic
Skrevet

Jeg gir ofte blomster til venninnene mine. Er innom blomsterbutikken hele tiden bare for å lukte, så hender jeg kjøper med en bukett innimellom bare sånn for å ikke virke helt sær som bare kommer for å snuse litt der inne, det tjener venninnene mine på for å si det sånn haha:D

Gjest Instamatic
Skrevet

og guttevenner også forresten!

Skrevet

Jeg kjøpte en rose til typen en gang, men tror ikke han helt skjønte poenget :gjeiper:

Skrevet

Mannen vil ikke ha blomster, så den er ganske enkel og grei her.

Jeg vil heller ikke ha =)

Skrevet

Mannen vil ikke ha blomster, så den er ganske enkel og grei her.

Jeg vil heller ikke ha =)

TS! Men jeg vil ha :fnise:

Skrevet

Okay, gi meg navn og adresse, så skal jeg sende en blomst til deg.

Skrevet

Jeg liker ikke å få blomster. De har jo begrenset levetid..! Vil sette mer pris på en liten og personlig gave som varer lenge istede. Et kort med gode ord og favorittsjokoladen min til f.eks.

Skrevet

Varer sjokoladen så lenge da? ; D

Men joda, skjønner hva du mener.

Skrevet

Varer sjokoladen så lenge da? ; D

Men joda, skjønner hva du mener.

Nei, men kortet varer i en evighet! :yvonne:

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

sambo vil ikke ha blomst på jobb, mens jeg får av han på bursdager.

Han får av meg innimellom, men bryr seg ikke noe særlig om dem.

Hjemme kommer han med blomster innimellom.

Jeg spurte en gang hvorfor han ikke gir meg blomster.

Han svarte at om jeg oppførte meg som om jeg fortjente det -ville han gi det til meg :fnise:

Tuppet han nesten i r*va da asså.

Endret av Wonders
Gjest kreps73
Skrevet

Jeg kjøper ofte blomster til min kjære. :dagens-rose: Feirer at vi har vært sammen i x antall mnd, og at vi har vært forlovet i x antall mnd. Han kjøper også blomster til meg, og det er veldig koselig å få. :blomst:

Skrevet

"Mine kamerater" har ikke likt/skjønt blomster som gave eller påskjønnelse i det hele tatt (og da er det bortkastet å kjøpe), men de har fått andre ting, hver etter hva slags smak de hadde. Jeg kjøper ellers blomster til meg selv og venner som forstår og setter pris på blomster. :)

Skrevet

min sambo er oxo opptatt av fluer/dyr som noen ganger plutselig ligger på glassbordet under buketten, gir avsmak.

• 3 uker senere...
Skrevet

fant ut at om man putter litt , bitte litt klor i blomstervannet holder buketten lenger.

Har fått 2 stk. siden jeg skrev dette innlegget over her, og den ene står ennå! :klemmer:

Skrevet

fant ut at om man putter litt , bitte litt klor i blomstervannet holder buketten lenger.

Har fått 2 stk. siden jeg skrev dette innlegget over her, og den ene står ennå! :klemmer:

Gjeld dette alle typar blomar?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det som regel menn som er flinkest til å gi blomster? :dagens-rose:

Fordi mange menn ikke bryr seg om eller setter pris på blomster - så mindretallet som blir glad for blomster må nesten bare si fra om det selv. :)

Jeg kjøpte en rose til min kjæreste en gang, han ble da glad for den, men det er utallige andre ting han heller vil ha.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg kjøper blomster til samboeren min i blant. Han setter veldig pris på det :)

Gjest Cipheria
Skrevet

Hadde vi ikke en tråd for litt siden der majoriteten av hannkjønnet mislikte sterkt å få blomster?

Jeg liker egentlig ikke blomster, men siden jeg aldri får en slik form for oppmerksomhet hadde jeg nok blitt hoppende glad uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...