*Lillian* Skrevet 22. oktober 2003 #1 Skrevet 22. oktober 2003 Tenkte jeg skulle høre med folket her, om dere ser på dere selv som impulsive? Eventuelt på hvilke måter? Ser dere på det som mest positivt eller mest negativt å være veldig impulsiv? Selv er jeg impulsiv...På de fleste måter.. På den ene siden liker jeg å ha ting planlagt noen dager i forveien så jeg får forberedt meg til ting, men på den andre siden så kan jeg være utrolig impulsiv med hensyn til å finne på ting... Som f.eks. en gang for et par år siden.. Jeg hadde et par dager fri, og kjedet meg utrolig mye hjemme.. Så ringte jeg venninna mi som bodde 2 timer unna meg og sa "'Hva skal du de neste par dagene? Ingenting, nei fint for nu kommer jeg, gjør deg klar til overnattingsgjest" Hun ble rimelig satt ut, men siden vi ikke hadde sett hverandre på en måneds tid ble hun kjempeglad. Så da reiste jeg helt impulsivt på besøk.. Det var kjempegøy. Det er ikke så ofte jeg har gjort sånne ting da, men jeg har jo f.eks. plutselig fått med meg hele vennegjengen(vi var 6 stk tilsammen) på å bestige et fjell klokka 23.00 en fredagskveld istedenfor å feste Synes det er gøy å være såpass impulsiv, det gir meg utrolig mye å være sånn...hehe... Tenkte jeg måtte spørre dere fordi jeg vurderer å finne på noe "tull" i helgen siden jeg har fri fredag og penger + mulilgheten, og trenger derfor tips Lillian
Gjest Donna Skrevet 22. oktober 2003 #2 Skrevet 22. oktober 2003 Hehe NEI ! kan trygt si jeg IKKE er impulsiv ! Jeg liker det trygt og planlagt jeg ....overaskelser og sånn liker jeg ikke :oops: hehe ...huff ....kjedelig - jeg vet - men jeg overlever
Agnete Skrevet 22. oktober 2003 #3 Skrevet 22. oktober 2003 Det kommer veldig an på. Jeg er litt slik at jeg plutselig kan bestemme meg for å dra halve landet på langs for å besøke venner "over helga" - det er bare gøy. Ellers liker jeg å planlegge hvis jeg skal gå ut og slike ting - ellers "forbereder" jeg meg på å f.eks. være hjemme, og da er det ikke så lett å få forandret på det. Så - ikke veldig impulsiv sånn sett. Mer impulsiv på "større ting", blir konklusjonen! Utdannelse (pokker heller, jeg søker), reiser, shopping ( :oops: ) osv. Noe jeg ikke liker, er å få impulsive invitasjoner av elskeren - slike ting må jeg stelle meg før! Flott når jeg først er der, altså.... Men plutselig en helg for eksempel, med 5 min. varsel - nei takk.
Gundel Gaukeley Skrevet 22. oktober 2003 #4 Skrevet 22. oktober 2003 (endret) . Endret 11. februar 2013 av Gundel Gaukeley
Barbie Skrevet 22. oktober 2003 #5 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg er på ingen måte impulsiv.. Hos meg skal alt planlegges/tilrettelegges. Hopper aldri ut i noe ukjent, og liker best trygge omgivelser. Kan hende det er kjedelig, men sånn er nå jeg da! :-?
Gjest Madam Felle Skrevet 22. oktober 2003 #6 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg var mer impulsiv før jeg fikk barn, men kan fortsatt være det om det ikke går ut over barna.
*Lillian* Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2003 Jøss, er det så få impulsive mennesker her! :o Ingen som har et godt tips til meg mht impulsivitet i helgen, da? Lillian
Gjest Vega Skrevet 22. oktober 2003 #9 Skrevet 22. oktober 2003 Jo, kanskje, litt... En gang kjøpte jeg en hundevalp - tjue mil med buss for å hente den, men da jeg satt på bussen tilbake, oppdaget jeg at - vel - glem det...) Vet egentlig ikke hvor mye jeg skal skrive om mine innfall her - jeg kan bli gjenkjent fordi ingen andre gjør så mye tull og tøys...
Agnete Skrevet 22. oktober 2003 #10 Skrevet 22. oktober 2003 Jøss' date= er det så få impulsive mennesker her! :o Hvis du er så impulsiv, så klarer du vel å finne på noe selv, da. :blunke:
Gjest Lea Skrevet 22. oktober 2003 #11 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg KAN være impulsiv. Men som regel er jeg ganske treg. Men Lillian... Du PLANLEGGER vel ikke å være impulsiv
Agnete Skrevet 22. oktober 2003 #12 Skrevet 22. oktober 2003 Men Lillian... Du PLANLEGGER vel ikke å være impulsiv Det var akkurat den som var litt småkomisk
*Lillian* Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #13 Skrevet 23. oktober 2003 Men Lillian... Du PLANLEGGER vel ikke å være impulsiv Jo såklart jeg gjør Sef gjør jeg ikke det da vettu (doh!), men jeg ville liksom høre hva andre har funnet på for å få noen tips. Da vil jeg ikke være impulsiv i helgen, men da kan jeg legge planer for hva jeg skal finne på. Og da spurte jeg om hva de impulsive menneskene har gjort for å få noen ideer som jeg kan planlegge denne gangen.. Ikke orker jeg å bestige fjell på denne årstiden, og siden jeg ikke har noen venninner hos meg så nytter det ikke å ta nattoget inn til byen for å se om det er noe liv heller... (Gjorde det i sommer) For jeg tør ikke det alene Lillian
Gundel Gaukeley Skrevet 23. oktober 2003 #14 Skrevet 23. oktober 2003 (endret) . Endret 11. februar 2013 av Gundel Gaukeley
Gjest Hilde K S Skrevet 23. oktober 2003 #15 Skrevet 23. oktober 2003 Ja, jeg er impulsiv. Og når jeg får en impuls, tenkes det fort slik at jeg kan få gjennomført impulsen ! Har jeg gjort tabbekjøp ? Jada, i bøtter og spann ! Da vi skulle kjøpe hus, reserverte jeg huset før mannen hadde fått sett prospektet. Enda værre ; da vi kjøpte leilighet leverte vi inn skriftlig bud FØR mannen i det hele tatt hadde sett leiligheten.... Må her sies at han stoler 100 % på meg når det gjelder innkjøp av alt mulig, hehe.
Gjest Malena/ikke innlogget Skrevet 23. oktober 2003 #16 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg er impulsiv - bare jeg får tenkt meg om...
Gjest Carmelita Skrevet 23. oktober 2003 #18 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg liker å planlegge ting, jeg... Har vært impulsiv noen ganger, en gang dro jeg på dansketur (måtte bestille noen dager i forveien, men det var noe vi plutselig bare bestemte oss for)! Vet ikke hvor du bor, men en tur med DFDS til København synes jeg er kjempegøy! Tror de har billige turer nå også! Jeg vil også reise... Sjekk disse: www.dfds.no www.colorline.no
Gjest Rach Skrevet 23. oktober 2003 #19 Skrevet 23. oktober 2003 Impulsiv- ja! Er bare utrolig at ingenting stygt har hendt meg enda. :oops:
Gjest care Skrevet 23. oktober 2003 #20 Skrevet 23. oktober 2003 Jeg KAN være impulsiv i ord, på fritiden, men ikke på jobb. Jeg er ikke impulsiv i handling, de er veloverveide...stor sett da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå