Gå til innhold

Dyr og sex..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som har en kjæreste som har dyr, katt, hund, er det vanskeligere å ha spontan sex, eller sex?..

Eller kjører dere på når dere vil? Eller blir det rett og slett litt likt som hvis man har fått barn?, at spontaniteten forsvinner, osv?...

Jeg bare lurer, for føler det virker slik... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex i samme rom er null stress.

• Liker 1
Skrevet

Sex med typen foran kjæledyra er heilt uaktuelt! :nei:

Dei er jo familiemedlemmar, og kven vil at familiemedlemmane deira skal sjå på dei medan dei pular?

Skrevet

Får ikke akkurat tenning hvis pus ser på. Så det blir uten han :)

Skrevet

Aldri sex med hundene i samme rom!

Skrevet

Herregud nei! Jeg klarer ikke å ha sex når hunden min sitter å ser på! :nei:

Gjest nobilian
Skrevet

Har aldri hatt (og vil aldri få) en partner som har sett på dyr som familiemedlemmer, så jo - sex i samme rom har alltid funket fint.

Skrevet

Har aldri hatt (og vil aldri få) en partner som har sett på dyr som familiemedlemmer, så jo - sex i samme rom har alltid funket fint.

Hva er hunden/katten for deg da? Bare et dyr? Derfor går det helt greit å ha sex foran det?

Jeg kunne aldri ha hatt sex foran noe levendes. Stakkars dyr.

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Dei er jo familiemedlemmar, og kven vil at familiemedlemmane deira skal sjå på dei medan dei pular?

Seriöst?

Tror du at ville dyr går å gjemmer seg når de skal parre seg?

Og hva med avl? Ekkelt å se hunder parre seg da?

Selv har jeg ingen problemer med å ha sex i samme rom som mine dyr.

Ikke sånn at bikkja har noe interesse av å stå å glane meg i rompa uansett, hun går jo bare å legger seg et annet sted.

Nå er det bare på stua hun har mulighet til å se meg ha sex da, siden soverommet og baderommet er dyrefritt.

• Liker 1
Skrevet

Seriöst?

Tror du at ville dyr går å gjemmer seg når de skal parre seg?

Og hva med avl? Ekkelt å se hunder parre seg da?

Selv har jeg ingen problemer med å ha sex i samme rom som mine dyr.

Ikke sånn at bikkja har noe interesse av å stå å glane meg i rompa uansett, hun går jo bare å legger seg et annet sted.

Nå er det bare på stua hun har mulighet til å se meg ha sex da, siden soverommet og baderommet er dyrefritt.

Kva har parringsmønsteret til ville dyr med saka å gjer?

Eg tykkjer det er kvalmt og unaturleg å ha sex foran kjæledyr. Eg ser på for eksempel katten min som eit nært og kjært medlem av min familie, og det blir heilt feil for meg å ha sex medan ho er i same rom.

Skrevet

HELT enig. Bare at jeg bytter ut typen med dama.

Skrevet

Her skjer det ikke noe i samme rom som dyrene er i.

Gjest nobilian
Skrevet (endret)

Hva er hunden/katten for deg da? Bare et dyr? Derfor går det helt greit å ha sex foran det?

Jeg kunne aldri ha hatt sex foran noe levendes. Stakkars dyr.

Hvem sa noe om bare?

Hunden/katten er dyr for meg.

Folk og sånt er mennesker.

At jeg er i stand til å få ereksjon selv om det ligger en katt på gulvet, betyr ikke at jeg koker kattunger for moro. :kaffekopp:

På hvilken måte mener du det er synd på dyret om det ser noen som har seg?

Endret av nobilian
  • Liker 2
Gjest Heloise
Skrevet

Dere som har en kjæreste som har dyr, katt, hund, er det vanskeligere å ha spontan sex, eller sex?..

Eller kjører dere på når dere vil? Eller blir det rett og slett litt likt som hvis man har fått barn?, at spontaniteten forsvinner, osv?...

Jeg bare lurer, for føler det virker slik... :sjenert:

Har hatt oss på gulvet med et par dyr i nærheten vi, ikke noe problem :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Spørsmålet til TS var vel strengt tatt ikke om dere klarer å ha sex foran dyrene deres, men om dere har like mye sex som andre uten dyr, slik det blir med folk med og uten barn. Slik jeg forstod spm hennes i hvertfall.

Skrevet (endret)

Nei takk.

Dyr har en tendens til å bli nysgjerrige. Ikke veldig fristende å plutselig få en hunde eller kattesnute borti seg mens man holder på.

Pluss jeg har en papegøye som har en tendens til å herme, noen ord vil jeg helst ikke lære den =D

Men noe begrenset med sex blir det jo ikke, er bare å gå på et rom der dyret ikke er.

Endret av Fikira
Gjest padawan
Skrevet (endret)

bra det ikke bare er meg som får noia av å ha sex med dyr i samme rom.

Endret av padawan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...