Jomfruen50 Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil ha større bryst, da de fleste er fin som de er. Hvis du skal amme en gang så blir de normalt større. Men venter du litt lenger så blir de normalt lengre når du blir så gammel som meg(50+). Vi vet jo at det blir problemer etter hvert, fordi innholdet i protesen kan lekke,plast er ikke bra for kroppen, mange får alergi, og du kan få en kronisk sykdom. Leger er bare mennesker og kan gjøre feil. Bare det å bli skåret i gjør veldig vondt. Nå nylig var det et dødsfall på grunn av en slik operasjon. Tenk deg om først. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Ts: leste om hun som døde under opperasjonen? 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Ts: leste om hun som døde under opperasjonen? Unnskyld meg, men hva har det med saken å gjøre? Det blir operert silikon i pupper millioner ganger i året. En sjelden gang er det noen som dør under operasjon. Men dette er yhyre sjendent iforhold til hvor mange operasjoner som blir gjort. Det er flere som omkommer i bilulykker, for å si det sånn.
Gjest Airi Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Ts: leste om hun som døde under opperasjonen? Var ikke det den femte operasjonen, hvor hun skulle forstørre puppene til J-cup, og hadde fått beskjed om risikoen mange ganger?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Var ikke det den femte operasjonen, hvor hun skulle forstørre puppene til J-cup, og hadde fått beskjed om risikoen mange ganger? synes jeg leste at det var hennes 6. (!)
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Tusen takk for endelig skikkelig svar! Så bra du er fornøyd :D Men å høre at folk kan dø er ikke ett skikkelig svar? Det tyder bare på at du ikke er moden nok til å ta en slik avgjørelse Men hvis du vil høre om personlig tilfelde? Kjenner ei som fikk så stygge pupper at hun måtte gjøre hele opperasjonen på nytt. 2
Gjest Linda sofie Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Var ikke det den femte operasjonen, hvor hun skulle forstørre puppene til J-cup, og hadde fått beskjed om risikoen mange ganger? Da er det noe litt anna enn å operere inn silikon en gang. Hun hadde jo enorme pupper og brydde seg ikke om at hun ikke burde legge inn mer silikon i puppene. Hun hadde jo fått advarsel etter 6 operasjoner.
Gjest Linda sofie Skrevet 25. januar 2011 #8 Skrevet 25. januar 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor noen vil ha større bryst, da de fleste er fin som de er. Hvis du skal amme en gang så blir de normalt større. Men venter du litt lenger så blir de normalt lengre når du blir så gammel som meg(50+). Vi vet jo at det blir problemer etter hvert, fordi innholdet i protesen kan lekke,plast er ikke bra for kroppen, mange får alergi, og du kan få en kronisk sykdom. Leger er bare mennesker og kan gjøre feil. Bare det å bli skåret i gjør veldig vondt. Nå nylig var det et dødsfall på grunn av en slik operasjon. Tenk deg om først. Problemet ditt er? Kan ikke folk gjøre som de vil?
Gjest Airi Skrevet 25. januar 2011 #9 Skrevet 25. januar 2011 Da er det noe litt anna enn å operere inn silikon en gang. Hun hadde jo enorme pupper og brydde seg ikke om at hun ikke burde legge inn mer silikon i puppene. Hun hadde jo fått advarsel etter 6 operasjoner. Nettopp.
Quickchick Skrevet 25. januar 2011 #10 Skrevet 25. januar 2011 Men å høre at folk kan dø er ikke ett skikkelig svar? Det tyder bare på at du ikke er moden nok til å ta en slik avgjørelse Men hvis du vil høre om personlig tilfelde? Kjenner ei som fikk så stygge pupper at hun måtte gjøre hele opperasjonen på nytt. Nei, det var ikke et skikkelig svar, i og med at det ikke var det jeg spurte om! Hører gjerne fra de med egne dårlige erfaringer, men slike "en venn av en venn sine pupper ble helt jævlig" gidder jeg ikke høre på..
Gjest Linda sofie Skrevet 25. januar 2011 #11 Skrevet 25. januar 2011 Nei, det var ikke et skikkelig svar, i og med at det ikke var det jeg spurte om! Hører gjerne fra de med egne dårlige erfaringer, men slike "en venn av en venn sine pupper ble helt jævlig" gidder jeg ikke høre på.. Enig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå