Gå til innhold

Dating regler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Har i det siste lurt en del på hva som er normalt og ikke når det kommer til det prøve seg på damer.

Lurer derfor på hvor ofte dere blir bedt ut, eller hvor ofte dere ber noen ut? - det spørsmålet er til både kvinner og menn.

Hvor mye intitiav skal en gutt ta, hvor godt kjent må dere være før det er greit å finne på noe sammen, og hvor går grensa til å være desperat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg blir bedt ut sånn innimellom, det spørs helt på hvor sosial jeg har vært den perioden og sånt. Noen perioder treffer man mange nye på en gang, og andre er det sosiale livet litt dødt.

Jeg har både vært på date med menn jeg ikke har møtt (bare over nett), og med menn jeg har møtt 1-2 ganger tidligere. Har aldri blitt "plukket opp" på byen, men nå går jeg så godt som aldri ut. Hjemmefester er tingen for å bli kjent med nye potensielle.

Om du har truffet noen en gang eller to kan det være en ide å legge til vedkommende på Facebook f.eks. og prøve å få til en samtale, si takk for sist og sånt. Om personen svarer og dere får noe gående er det bare å prøve å finne på noe sammen.

Skrevet

Og ang. det med å være desperat.

Ikke sikt alt for høyt. Ta videre kontakt med de du føler du får best kjemi med. Ta initiativ, ved f.eks. å kontakte på Facebook. Du merker fort om de er interessert tilbake eller ikke. Om de ikke svarer deg, for all del ikke fortsett å kontakte dem ect.

Definisjonen på desperat føler jeg er en som ikke oppfatter en avvisning og fortsetter å prøve, gjerne på flere i samme gjeng i samme periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...