Gå til innhold

RksTV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå endelig etter mye venting funnet leiligheten jeg ønsker =)

Å mye skal ordnes når man skal flytte. Tv er jo en av tinga, og det har seg slik at til nå har jeg kun hatt canal digital. Å jeg hadde store problemer med å få inn signaler. Har hatt jevnlige problemer hele tiden.

Så lurer jeg på om det er noen som har en spesiell formening om RiksTV. Har jo hørt mye både positivt og negativt om RiksTV. Men usikker på om jeg skal gå over til bakkenett eller holde meg til satelitt..

(ser at, siden jeg er ny, havnet mitt forige inlegg på seksualitet xD )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har RiksTv og jeg anbefaler det ikke :nei: Dårlige forhold, mye hakking og dager uten kanaler i det hele tatt :slåss:

Skrevet

Vi hadde en del problemer med rikstv i vår forgje leilighet. Uklart bilde og den reagerte kraftig på mobilsignaler (slo seg vrang bare en fikk en sms to meter unna). Over lengre perioder ble også mange kanaler borte, og på et tidspunkt hadde vi bare tv2. Vi ringte rikstv for å høre hva vi skulle gjøre med det dårlige signalet. Synes det var rart siden vi bodde i byen. Vi hadde da en antenne på tven, og fikk beskjed om at vi da burde installere en antenne også utenfor. Vi skulle bare bo der i 6 mnd til, så orket ikke bryet med å gjøre dette. Mulig vi var svært uheldig med vår erfaring, men er i alle fall mye mer fornøyd med canal digital i vår nye leilighet!

Skrevet

Jeg ringte inn å snakket litt med de på kundesenteret. De anbefalte meg på det sterkeste at jeg satte opp en utendørs da innendørs antenne var veldig ustabilt. De mente (som alle vill ha sagt) at det ikke skulle være noe problem å få inn RiksTV dit jeg skulle flytte.

Bekymringen min var det at vi har en toglinje rett utenfor huset. Jeg er redd dette vil bli forstyrrende for signaler. Men vet ikke hvordan forskjellen der er på Satelitt. ? RiksTV sa selvfølgelig at dette ikke ville bli noe problem.

Det er også sånn at RiksTV har en bra pris nå hvor du, ettersom hva jeg skjønte, kunne ha 4 abonnement og betale kun for det ene. Canal digital tar vel omtrent 80 kroner per kort.

Skrevet

Litt OT, kan man avmelde seg som kunde fra RiksTV på sms?

Eller må man ringe de? (telefon-angst...)

Skrevet

Litt OT, kan man avmelde seg som kunde fra RiksTV på sms?

Eller må man ringe de? (telefon-angst...)

Du kan sende mail =) [email protected]

Bare legg ved kundenummer =)

Kan jeg spørre hvorfor du vil si opp ? Sliter du med det ? :P

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg ringte inn å snakket litt med de på kundesenteret. De anbefalte meg på det sterkeste at jeg satte opp en utendørs da innendørs antenne var veldig ustabilt. De mente (som alle vill ha sagt) at det ikke skulle være noe problem å få inn RiksTV dit jeg skulle flytte.

Bekymringen min var det at vi har en toglinje rett utenfor huset. Jeg er redd dette vil bli forstyrrende for signaler. Men vet ikke hvordan forskjellen der er på Satelitt. ? RiksTV sa selvfølgelig at dette ikke ville bli noe problem.

Det er også sånn at RiksTV har en bra pris nå hvor du, ettersom hva jeg skjønte, kunne ha 4 abonnement og betale kun for det ene. Canal digital tar vel omtrent 80 kroner per kort.

Jeg bor på landet, med fri sikt til Riks-tv sin ender OG uteantenne. fremdeles er signalene rævva. Spesielt i dårlig vær. Du driter seriøst på draget om du velger Riks-tv. Om du har muligheten til noe annet, hva som helst annet, så velg det andre.

Skrevet

Jeg bor på landet, med fri sikt til Riks-tv sin ender OG uteantenne. fremdeles er signalene rævva. Spesielt i dårlig vær. Du driter seriøst på draget om du velger Riks-tv. Om du har muligheten til noe annet, hva som helst annet, så velg det andre.

Nei det var ikke veldig mange her inne som er fornøyd med RiksTV. Men er det ingen som har like negative tanker om satelitt? Jeg selv slet veldig med Canal Digital.. Og vil aldri anbefale noen å velge de som leverandør.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei det var ikke veldig mange her inne som er fornøyd med RiksTV. Men er det ingen som har like negative tanker om satelitt? Jeg selv slet veldig med Canal Digital.. Og vil aldri anbefale noen å velge de som leverandør.

Jeg kjenner folk som bruker alt mellom himmel og jord. Og i sum så er INGEN mer negative enn de som har Riks-TV.

Skrevet

Har Riks- Tv og kan ikke si jeg har hatt noen store problemer. Bor i en ikke altfor stor by. Har ei enkel inne antenne. Måtte kjøpe ny da den gamle var litt vel sensitiv til mobilsignaler, så vær nøye på valg av antenne i tilfelle.Nyere antenner er nok en lur ting å ha, litt mindre sensitive. Merker stort sett litt forstyrrelser hvis de i etasjen over går rett ved der antenna er. Merka det også godt når de drev med et eller annet elektrisk verktøy i en annen del av huset her en dag.

Det jeg egentlig irriterer meg over er kanalutvalget. Hvorfor tre Disneykanaler liksom istedet for et bredere utvalg. Som sagt kanalutvalget er jo litt mindre enn de andre tilbyderne har.

Skrevet

Jeg synes RiksTv funker fint, jeg. Har ikke hatt noe problemer med det hittil :)

Skrevet (endret)

Ooops, feil tråd......

Endret av Cordelia
Skrevet

Jeg har hørt nå at RiksTV har skikkelig problemer med en ny software versjon som har blitt sluppet ut.

Virker som flertallet synes RiksTV er dårlig og at du skal ha "flaks" for at alt skal fungere.

Har fått vite at det er Get i huset og det er kanskje ett bedre valg?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg har hørt nå at RiksTV har skikkelig problemer med en ny software versjon som har blitt sluppet ut.

Virker som flertallet synes RiksTV er dårlig og at du skal ha "flaks" for at alt skal fungere.

Har fått vite at det er Get i huset og det er kanskje ett bedre valg?

Hva som helst, bare ikke Riks-Tv. Det kan være noen utfordringer med GET også, men ikke i nærheten av Riks-Tv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...