Gå til innhold

RiksTV ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå endelig etter mye venting funnet leiligheten jeg ønsker =)

Å mye skal ordnes når man skal flytte. Tv er jo en av tinga, og det har seg slik at til nå har jeg kun hatt canal digital. Å jeg hadde store problemer med å få inn signaler. Har hatt jevnlige problemer hele tiden.

Så lurer jeg på om det er noen som har en spesiell formening om RiksTV. Har jo hørt mye både positivt og negativt om RiksTV. Men usikker på om jeg skal gå over til bakkenett eller holde meg til satelitt..

Skrevet

De har mye artig på Canal Digital.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Har nå endelig etter mye venting funnet leiligheten jeg ønsker =)

Å mye skal ordnes når man skal flytte. Tv er jo en av tinga, og det har seg slik at til nå har jeg kun hatt canal digital. Å jeg hadde store problemer med å få inn signaler. Har hatt jevnlige problemer hele tiden.

Så lurer jeg på om det er noen som har en spesiell formening om RiksTV. Har jo hørt mye både positivt og negativt om RiksTV. Men usikker på om jeg skal gå over til bakkenett eller holde meg til satelitt..

Rikst-TV er den største dritten du kan rote deg borti. Dekoderne er notorisk ustabile og en opplever ustanselig at lyd og bilde ikke er synkronisert. Billedkvaliteten er til å grine av og kanalutvalget søppel. Det er dyrt og har en elendig service.

Riks-TV er ikke annet enn en skandale innført av inkompetente politikere som alle som en er i lomma på NRK og TV2. Styr unna!

Skrevet

Henger meg på Brutal mann her ass!

Jeg hadde riks tv i noen år og er veldig misfornøyd. Bodde i en leilighet i Oslo og hadde bare mulighet til inne antenne, vi kjøpte den beste og dyreste inne-antenna og riks tv forsikret oss om at dette ville holde. Men det gjorde det IKKE! alt fra biler til mobiltelefoner forstyrret signalene, og noen ganger kunne kanaler forsvinne flere dager av gangen. Hvis feks tv2 ble svart, ble alle tv2s kanaler borte. tv2 zebra, nyhetskanalen. etc.

Styyyr unna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...