Gå til innhold

et lite dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kommende svigerinne og svoger har valgt å skille seg etter 12 år sammen (gift i 3år)

det var ingen problem da de var fortsatt gode venner og vi kunne innvitere de begge til bryllupet.jeg ville aldri trodd at en person kunne snu om og bli en drittsekk rett og slett. men nå begynner han (svoger) å vise stygge sider av seg selv. han er begynt å skape seg iht henne (svigerinne). han har funnet seg en ny dame som han har kjent i ca 2 mnd og nå bor hos annen hver uke og truer nå med å ta svigerinne til retten for å få barna og flytte de og inn til henne. han har uttalt at han ikke ønsker noe med familien hennes og hennes venner og gjøre og at alle bare kan dra til hælvete. det er selvfølgelig mer enn dette men vil ikke fortelle alt

når han holder på sånn som dette ønsker vi ikke lenger å ha han med i bryllupet heller.

er dette dumt av oss, når han alledere har fått invitasjon?

hvordan går vi evt frem og sier det til han?

hadde vært fint med svar, er nesten litt rådvill her jeg sitter. blir helt stresset over hele situasjonen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å si at dette er min kommende mann sin søster. så han er inngift i familien

Skrevet

glemte å si at dette er min kommende mann sin søster. så han er inngift i familien

Hæ? Du mener vel bror?

Skrevet

Hæ? Du mener vel bror?

nei det er min samboer sin søster som blir utsatt for alt dette triste

Skrevet

nei det er min samboer sin søster som blir utsatt for alt dette triste

Ahaaa,sånn ja.

Det virker jo ikke som om han har så lyst til å komme heller da når han sier at hennes familie bare kan dra til helvete...

Tror jeg hadde ringt vedkommende og sagt på en høflig måte at jeg tror det er best for alle parter at hans invitasjon blir droppet/trukket tilbake.

• Liker 1
Skrevet

Hvis din svoger sier at din familie kan dra til Helvete, kommer han nok ikke i ditt bryllup. Så da kan du ta det helt med ro. klem...

Skrevet

Hvis din svoger sier at din familie kan dra til Helvete, kommer han nok ikke i ditt bryllup. Så da kan du ta det helt med ro. klem...

ja det er jo det jeg håper på, men han sa for vel 1 uke siden at han skulle komme, men det var FØR det ble truet med både det ene og det andre. jeg håper at han skjønner at han ikke er velkommen etter å ha sagt så mye tull.

Skrevet

Min kommende svigerinne og svoger har valgt å skille seg etter 12 år sammen (gift i 3år)

det var ingen problem da de var fortsatt gode venner og vi kunne innvitere de begge til bryllupet.jeg ville aldri trodd at en person kunne snu om og bli en drittsekk rett og slett. men nå begynner han (svoger) å vise stygge sider av seg selv. han er begynt å skape seg iht henne (svigerinne). han har funnet seg en ny dame som han har kjent i ca 2 mnd og nå bor hos annen hver uke og truer nå med å ta svigerinne til retten for å få barna og flytte de og inn til henne. han har uttalt at han ikke ønsker noe med familien hennes og hennes venner og gjøre og at alle bare kan dra til hælvete. det er selvfølgelig mer enn dette men vil ikke fortelle alt

når han holder på sånn som dette ønsker vi ikke lenger å ha han med i bryllupet heller.

er dette dumt av oss, når han alledere har fått invitasjon?

hvordan går vi evt frem og sier det til han?

hadde vært fint med svar, er nesten litt rådvill her jeg sitter. blir helt stresset over hele situasjonen..

Har han fortalt deg at dere kan dra til helvete, og at han ikke vil ha noe med fam. å gjøre? Har han sagt det til deg og din mann?

Om han har fortalt dere dette, så kan du la være å invitere. Har han sagt til dere at han skal dra x til retten og ta fra henne barna? Eller er dette noe din svigerinne har fortalt deg?

Du vet man kan finne på mye rart å si under et brudd.Mange vil prøve å ramme den andre parten, selv med både hel og halvsannheter.

Det som er ille er at resten av fam. blir dratt inn i dette. Noe som kan skade ellers gode bånn.

Er det kansje din svigerinne som ikke vil ha han i bryllupet? kan noe av dette være pga han har funnet seg ny samboer?

Har du ikke fullt og helt innsikt i saken, så innviterer du, så si i fra at dere ikke vil ha detaljer som bare er negativ for den det gjelder

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg hadde ringt vedkommende og sagt på en høflig måte at jeg tror det er best for alle parter at hans invitasjon blir droppet/trukket tilbake.

Signerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...