cilipili Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Jeg er 31 år, har merkbare smilerynker rundt øynene og generelt sensitiv hud. Vil også gjerne ha hudpleie med solfaktor og med lite parfyme. Noen som har noen tips?
Yasi Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Md formulations moisture defense antioxidant moisturizer spf 20. Inneholder antioksidanter som er bra for forebygging og solfaktor 20 Elsk på den Synes denne tilfører min fuktfattige hud rikelig med fuktighet også
Bened Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Yasi: Kan denne brukes om en har normal/kombinert/litt fet hud?
Yasi Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Yasi: Kan denne brukes om en har normal/kombinert/litt fet hud? Personlig har jeg kombinert/sensitiv hud og har vært fast tilhenger av denne i flere år nå Så ja, det vil jeg si! Kremen gjør ikke fete partier blank og er bare helt super, synes jeg
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Personlig har jeg kombinert/sensitiv hud og har vært fast tilhenger av denne i flere år nå Så ja, det vil jeg si! Kremen gjør ikke fete partier blank og er bare helt super, synes jeg Kan denne brukes når jeg har ganske så tørr hud i kinnene, spesielt nå om vinteren? Greit med en med solfaktor i seg.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Jeg er 31 år, har merkbare smilerynker rundt øynene og generelt sensitiv hud. Vil også gjerne ha hudpleie med solfaktor og med lite parfyme. Noen som har noen tips? Jeg får gjøre som jeg har gjort til flere her inne; å anbefale mitt hjertevenn-merke PCA Skin:) Jeg har prøvd ut MANGE forskjellige merker opp gjennom årene, men ingen har vært så utrolig bra som dette merket. Kanskje er det like perfekt for deg også? Du er iallefall hjertelig velkommen til å lese mer om det HER og HER:-) Håper du finner noe som passer deg perfekt, enten fra PCA Skin eller fra et annet merke. Lykke til:-) PS! Jeg er forøvrig 34 år.
Yasi Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Kan denne brukes når jeg har ganske så tørr hud i kinnene, spesielt nå om vinteren? Greit med en med solfaktor i seg. Jeg har en tendens for å bli noe tørr rundt munnen om vinteren. Med et fuktserum under denne, merker jeg ikke noe til tørre partier
Skylines Skrevet 25. januar 2011 #8 Skrevet 25. januar 2011 Hvis du er skikkelig tørr, er nok ikke MD sin nok. Kan hjelpe med et serum under som tilfører fett også på de tørre partiene. Regner med at den holder på sommeren, siden huden ikke blir like tørr da.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #9 Skrevet 25. januar 2011 Hvis du er skikkelig tørr, er nok ikke MD sin nok. Kan hjelpe med et serum under som tilfører fett også på de tørre partiene. Regner med at den holder på sommeren, siden huden ikke blir like tørr da. Ja, kanskje det. Har du et serum å anbefale?
Skylines Skrevet 25. januar 2011 #10 Skrevet 25. januar 2011 For tørr hud er Decleor Aromessence Angelique det beste jeg har prøvd. Det er beregnet for tørr hud. Decleor har også noen antiage-serum, men de har jeg ikke testet:)
Yasi Skrevet 26. januar 2011 #11 Skrevet 26. januar 2011 Ja, kanskje det. Har du et serum å anbefale? Er du bare tørr i kinnene og fet i resten av ansiktet? I så fall bør du velge serum med omhu, da det bare vil føre til å gjøre fete partier blank utover dagen.. Decléor har noen veldig gode serumer, men først må du definere om du er tørr eller fuktfattig..?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå