Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om bloggeren Snille Pernille er seriøs eller ikke?

Altså, utgir hun seg for å være dum, eller er hun faktisk helt blåst?

Har litt vanskeligheter for å tro at noen kan være så på bærtur..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:haar:

Jeg håper det er tull. Vil ikke tenke over at noe annet kan være muligheten en gang.

*går og gjemmer seg under kjøkkenbordet*

(helt seriøst: jeg tror det er tull)

Skrevet

Kan aldri tro at det er noe annet enn tull!

Gjest Purple Haze
Skrevet

:dåne:

Hvis ikke det er tull, burde hun beskyttes mot seg selv. Enten er det en parodi på såkalte rosablogger, eller så finnes det faktisk så dumme mennesker. En vet neimen aldri...

Skrevet

Er denne bloggeren seriøsMin lenke han/hun er jo på første plass noe jeg ikke skjønner i det hele tatt.

Skrevet

Ja, Pernille-bloggen er en spøk. Ingen bruker "lizzom" så mye som hun utgir seg for å gjøre. :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Er denne bloggeren seriøsMin lenke han/hun er jo på første plass noe jeg ikke skjønner i det hele tatt.

Aner ikke om den er seriøs. Kan jo nesten virke sånn...

Ja, Pernille-bloggen er en spøk. Ingen bruker "lizzom" så mye som hun utgir seg for å gjøre. :)

Hvordan vet du det da, lizzzzom? ;)

Jeg konstaterer i hvert fall at det er mange merkelige mennesker der ute, og at jeg er i ferd med å gå ut på dato :natti:

Skrevet

Bjørnar Løberg, tidligere NRK-programleder står bak den fiktive bloggeren Tommy, og bloggen tommylife.blogg.no :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har lest en plass at han er skuespiller.

Skrevet

Mener det er en fyr som er på et slikt "madtv" program på tv. Altså, kødde blogg :P

Skrevet

Aner ikke om den er seriøs. Kan jo nesten virke sånn...

Hvordan vet du det da, lizzzzom? ;)

Jeg konstaterer i hvert fall at det er mange merkelige mennesker der ute, og at jeg er i ferd med å gå ut på dato :natti:

Eg e so gla at e steike normale.

Skrevet

Mange som velger å lage useriøse og tragiske blogger for å få høye lesertall :) Antakeligvis er denne bloggen bare på tull. Har vanskelig for å tro at noen faktisk er så tomskallet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...