Gå til innhold

Fikk ferien ødelagt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ferien ble totalt ødelagt

Synes forøvrig det er litt overdrevent.

100m fra eller til,det er vel ikke noe å skrike for? Hadde det vært 500m så hadde jeg reagert.

Og bikkjer kan vel ingen noe for,de bjeffer.

Greit nok,det manglet aircondition,det hadde jeg klaga på. Men lage så mye oppstyr over "alt" dette da?

Var dette virkelig verdt en artikkel i ei avis??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Buhu! :grine:

Cry me a river. Bortskjemte og sutrete.

Skrevet

Herregud, er det mulig!

Skrevet

Agurknytt hører vel sommeren til?

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde merket forskjell på det om jeg gikk 250 meter eller 350 meter, når jeg først var på ferie og så frem til å komme på stranden. Hadde nok vært noe annet om jeg måtte kave meg vekk på krykker hver meter, men ellers synes jeg det var litt lite å klage så mye på.

Skrevet

Jeg ville også blitt irritert dersom jeg hadde blitt plassert på et rom uten aircondition og som vendte ut mot en hundegård med hunder som holder leven hele natta. Men jeg hadde klaget til selskapet eller pakkereisenemnda, ikke avisen.

Skrevet

Jeg skjønner godt de reagerer, for meg er air condition i varmere strøk et must, og jeg hadde selvsagt klaget om det hadde skjedd meg. Jeg sliter i tillegg mye med at jeg får store varmeutslett når gradestokken er over 30 grader, og da er air condition helt avgjørende for at jeg skal få en fin ferie.

Nei, det er kanskje ikke noe stor sak sånn sett, men her virker det som dem de bestilte gjennom er urimelige, og kanskje de da endrer holdning hvis de får navnet sitt trykket i avisen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Kanskje ikke nødvendig med en avisartikkel, men aircondition er sykt viktig! Vi kom på et rom i fjor i Tyrkia hvor aircondition ikke fungerte. Ikke fikk vi sove, ikke fikk vi på oss klær (vi var jo kliss våte), og ikke var det vits å dusje (begynte jo å svette med en gang). Og når vi ville ha en avbrekker fra varmen kunne jo vi ikke gå tilbake til rommet for der var det drependes varme! Heldigvis varte bare dette den første dagen vi var der, for hotellet hadde bare glemt å gi oss fjernkontrollen :fnise: , men kan ikke forestille meg en uke eller en lenger ferie uten aircondition! Fy flate!

Skrevet

Jeg har aldri hørt om Amisol selskapet de snakker om her... Er ikke det en pekepinn?

I Hellas koster det enten ekstra eller så har de ikke aircondition, og i hvert fall ikke i noe de kaller Studios. Godt de fikk igjen etter de klaget skikkelig.

Skrevet

Aircondition er utrolig viktig i "syden", så det er det en selvfølge å klage på om det ikke er der. Avstand til stranden? Vel, kanskje er ikke 100 meter mye, men det er jo en feil faktisk opplysning. Hundene? Tja, er soverommet direkte mot en hundegård hvor det er leven 24/7 så bør det opplyses.

Det jeg derimot ikke skjønner, er hvorfor de gidder gå til avisa med dette...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har aldri hørt om Amisol selskapet de snakker om her... Er ikke det en pekepinn?

Amisol er bare et nytt navn på et gammelt firma. Pyramidene Reiser kjøpte opp Hellaswings og samlet begge selskapene under et nytt navn.

Alle studios vi har bodd på har hatt A/C. Jeg visste ikke at studios gir en pekepinn om at det _ikke_ er det...

Manglende A/C hadde jeg også klaget på. Om det betyr noe om det er 250 eller 350 meter til stranden... Ikke for meg. Det ville vært noe annet om det var oppgitt til å ligge på stranden, men ikke gjorde det. -men så kan det jo hende at noen sliter med å gå og at 250 meter i utgangspunktet er mer enn langt nok for dem... Kanskje?

Endret av Mixelite

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...