Gå til innhold

Jeg er singel.

Nytt liv

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tatt valget om å bli singel.

Jeg aner ikke om jeg har gjort det rette. Jeg syntes det var veldig fælt å gjøre det, å ta den bestemmelsen, men jeg angrere ikke så mye heller.

Jeg er mest redd for det ukjente.

Jeg tror ikke jeg trenger en mann. Jeg syntes det er godt å bli holdt rundt en gang innimellom.

Han var den trygge mannen. Som jeg kunne stole på, som tok alle avgjørelser for meg, slik at de ble best.

Jeg har ikke kjærlighetsorg, ikke føler jeg noe tristhet over bruddet, jeg sover også godt om natta.

Men jeg synes synd på han. Han er en venn. (Han har sletta meg fra fb, og jeg har sletta hele profilen min).

(Synes det var litt ekkelt å se at han hadde fjerna meg, og alle vennene hans kunne se det.)

Jaja. Jeg må stå på videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har tatt valget om å bli singel.

Jeg aner ikke om jeg har gjort det rette. Jeg syntes det var veldig fælt å gjøre det, å ta den bestemmelsen, men jeg angrere ikke så mye heller.

Jeg er mest redd for det ukjente.

Jeg tror ikke jeg trenger en mann. Jeg syntes det er godt å bli holdt rundt en gang innimellom.

Han var den trygge mannen. Som jeg kunne stole på, som tok alle avgjørelser for meg, slik at de ble best.

Jeg har ikke kjærlighetsorg, ikke føler jeg noe tristhet over bruddet, jeg sover også godt om natta.

Men jeg synes synd på han. Han er en venn. (Han har sletta meg fra fb, og jeg har sletta hele profilen min).

(Synes det var litt ekkelt å se at han hadde fjerna meg, og alle vennene hans kunne se det.)

Jaja. Jeg må stå på videre.

Synes det virker ganske klart at du har tatt det riktige valget ut fra det du skriver. Det er alltid fint å ha noen, men det virker ikke som om han var den rette for deg. Vær tålmodig, så dukker det nok opp en ny som passer bedre for deg. Og da vil du være glad for at du tok dette valget :) Det er bra å kunne kjenne på at man kan klare seg fint selv også, ta selvstendige valg. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-mm, støttes. Det er helt klart tydelig at du har tatt det rette valget for deg.

Og det du skriver også, at det var trygt for at han tok alle valg, er noe som blir det tøffeste fremover. Å skulle ta en masse valg. Å ikke ha den tryggheten å bare gjøre som du blir fortalt.

Og du trenger ikke en mann. Men det er kjekt å ha en. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ja. Håper inderlig du kommer deg videre og at solen ser frem fra bak skyene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at vi mennesker ikke er født i par, men som selstendige personer :) Kjærligheten betyr kanskje mye, men det er inget poeng å holde tett om noe som ikke er ekte kjærlighet. Å være singel er ikke det verste i verden. Det høres ut som at det kanskje er en stund siden sist du var singel, men frykt ikke det. Du kommer mest sannsynlig til å nyte den tiden du får sammen med deg selv. Det er noe som heter at man kan ikke elske andre før man elsker seg selv, og det tror jeg på. Så lær deg å elsk deg selv igjen. Nå er tid for deg å finne ut hva du liker å gjøre alene. Det kan være vanskelig i begynnelsen, det å føle at man står på bar bakke uten det sikkerhetsnettet som en kjæreste ofte innebærer. Allikevel så gir det en slags følelse av styrke hvis man klarer å holde seg gående.

Lykke til i den nye livsstilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ja ja... Fint for deg, men gi faen i å synes synd på han. Greit han ikke var god nok for deg, men du trener ikke å trykke han ned med dine emosjonelle almisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg med resten av ditt liv.

Høres jo ut som du har tatt det rette valget. At du klarer deg fint uten en mann altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...