Anna Lovinda Skrevet 22. oktober 2003 #1 Skrevet 22. oktober 2003 Noen ganger må jeg bare lure, når jeg ser antrekkene enkelte presterer å ta på seg. Hva er galt med å kle seg etter kroppfasong og alder? Hva er pent med 40-åringer i Brittney-skjørt og nettingstrømper? Hva er pent med å skvise kroppen sin inn i klær som er fire størrelser for små?
Gjest Zalomine Skrevet 22. oktober 2003 #3 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har ikke speil som viser hele meg, men klarer å kle meg bedre enn dama jeg så på bussen i dag likeevl... med ei strømpebukse eller noe slikt i rosa, med stripete mønster, plukka rett ut av 80-tallets minst tiltrekkende moter.... Jeg ser nemlig klærne før jeg tar den på meg, slik at jeg derfor vet om det er lurt å ta dem på eller ei
Agnete Skrevet 22. oktober 2003 #4 Skrevet 22. oktober 2003 Det er nok de som gjør det med vilje også, Fredagsbarn. Individualismen lenge leve.
Arwen Skrevet 22. oktober 2003 #5 Skrevet 22. oktober 2003 hun jeg så på bussen i dag hadde sandaler på seg! :o Satt med bare (udelikate) føtter oppe i buss-setet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå