KjakanBaldrik Skrevet 25. januar 2011 #1 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg er en voksen herremann på 42. Har i de sist månedene hatt kontakt med en nydelig dame som jeg kunne tenkt meg å ta et steg videre med (hadde også noe kontakt med henne for et par år siden). Vi var på starttidspunktet i hvert vårt forhold, men som vi begge ikke trivdes i. Vi har hatt masse kontakt på SMS, samt noen spaserturer sammen, hvor vi har pratet om forholdene våre, og annet løst og fast. Hun har også vært på utkikk etter hus som hun kan kjøpe seg. Og i den forbindelse har jeg en kommentar fra henne som er noe av det jeg ikke forstår. Jeg fortalte henne om at jeg visste om et hus. Hun lurte så på hvor det huset var, og jeg fortalte henne at huset jeg tenkte på var noe jeg drømte om (at hun skulle flytte inn hos meg selvsagt). Dette burde hun etter mitt skjønn ha forstått, da jeg ganske klart har gitt uttrykk for hvor mye jeg liker henne. Hvorpå hun igjen svarte - sitat: ”Med fare for å virke innbilsk, men vil fruen i huset synes noe om det da :) ” –sitat slutt. (Min eks og jeg bodde under samme tak enda da). Jeg svarte noe i den duren at det ville ikke hun like, men det måtte hun jo bare finne seg i…. Neste svar fra henne var etter min forståelse litt stikk i strid med ”innbilskheten” og alle smilefjesene. Svaret var at ”drømmen min måtte jeg legge på is, da hun ikke var interessert i noe annet mannfolk på lenge…”. Etter denne episoden har vi treftes flere ganger, og fortsatt hatt mye sms-kontakt. Fortsatt med en positiv stemning. Sist tirsdag jobbet hun overtid, og jeg ble invitert innom på kaffe. Var da sammen i 2 timer mens hun jobbet. Masserte nakke/skuldrene hennes også. Men sent nå søndag kveld, fikk jeg en ”sjokk beskjed” – vi kan ikke bli noe mer enn venner….sto det plutselig. Dette er kortversjonen… Men har også flere eksempler på noe motstridene tolkninger som jeg utelater her. Har også sendt henne masse komplimenter etc… som ikke har blitt negativt besvart… Som tittelen sier her – jeg skjønner ittno… Eller er det bare jeg som er for optimistisk i mine tolkninger her? PS! Ved nyttår har både hun og jeg avsluttet de forholdene vi var i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikira Skrevet 25. januar 2011 #2 Del Skrevet 25. januar 2011 Det virker som du har gått "en smule" fort frem. Dere har datet litt i et par måneder, og du hinter om å kjøpe hus sammen og du bor fortsatt med eksen. Hadde snudd i døra jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. januar 2011 #3 Del Skrevet 25. januar 2011 Du er i vennesonen. Den sonen er det umulig å komme utav, i alle fall i positiv retning. Nå vet hun hvor hun har deg hen og vil utnytte dette til det fulle. Hun vil ha gaver av deg, turer, massasje (men ikke mer fysisk enn det) osv. Mens du sitter som et nek og gjør alt i håp om at hun skal gi deg noe mer tilbake. Mest sannsynlig har hun flere beilere av din kategori som hun holder på gress. Kort fortalt, drit en lang en i dama og dropp kontakten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå