AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 om sommeren, hvis og når jeg får ereksjon til en pen kvinne, så er det beste rådet jeg kan gi: å sette seg ned og legge noe på fanget :-) det jeg lurer på er hva dere jenter hadde tenkt om dere hadde oppdaget at en gutt fikk ereksjon, og gjorde det han kunne for å "redde situasjonen"+at du skjønte at han fikk ereksjon pga DEG?? 1
Teriyaki Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Kommer helt an på situasjonen og personen. Noen ganger har jeg oversett det, mens andre ganger har jeg påpekt det med et glimt i øyet. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Kommer helt an på situasjonen og personen. Noen ganger har jeg oversett det, mens andre ganger har jeg påpekt det med et glimt i øyet. hvordan påpeker du det?? 1
Skorpion_21 Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 Dersom jeg gikk på stranden i bare bikini og en mann kom gående mot meg med en åpenbar, bulende ereksjon i badebuksen, så hadde jeg sagt:¨ Takk for komplimentet, hyggelig å hilse på deg også 1
Teriyaki Skrevet 15. februar 2011 #7 Skrevet 15. februar 2011 hvordan påpeker du det?? Nei det husker jeg ikke, er en stund siden sist da jeg er i forhold nå og dermed ikke henger med så mange guttevenner. Men det var jo ikke sånn at jeg sa at "ser du har bendern"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå