AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #1 Skrevet 25. januar 2011 Jeg er på utkikk etter en god bodylotion for ganske/veldig tørr hud, UTEN parabener, og som lukter godt:) Har du noen å anbefale?
Yasi Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Eos har en bodylotion som er fri for parabener - selv har jeg kun testet denne et par ganger, så jeg kan ikke si så mye om den.. Men den lukter ihvertfall veldig godt Du kan lese mer om den her, dersom du ønsker det
Honesty Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 (endret) Eos funker ikke for veldig tørr hud, dessverre. Den trekker inn og forsvinner, og ti minutter senere er man like tørr. Den beste jeg har funnet til nå, er Mama Mio Super-Rich Body Cream. Den har en nydelig, tykk konsistens, men er ikke klissete, og selv eksemleggene mine holder seg myke hele dagen når jeg bruker den. Den skal visstnok lukte sitrus, men det er i så fall sitrondrops, for den lukter søtt og godteriaktig, men ikke ekkelt. Nå tester jeg Burt's Bees Soothingly Sensitive Aloe&Buttermilk Lotion, men er ikke imponert. Den har den typiske naturkosmetikk-ulempen at den er tyntflytende, allikevel ganske fet, men gir lite fuktighet til huden. Endret 25. januar 2011 av Honesty
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Eos har en bodylotion som er fri for parabener - selv har jeg kun testet denne et par ganger, så jeg kan ikke si så mye om den.. Men den lukter ihvertfall veldig godt Du kan lese mer om den her, dersom du ønsker det Eos funker ikke for veldig tørr hud, dessverre. Den trekker inn og forsvinner, og ti minutter senere er man like tørr. Den beste jeg har funnet til nå, er Mama Mio Super-Rich Body Cream. Den har en nydelig, tykk konsistens, men er ikke klissete, og selv eksemleggene mine holder seg myke hele dagen når jeg bruker den. Den skal visstnok lukte sitrus, men det er i så fall sitrondrops, for den lukter søtt og godteriaktig, men ikke ekkelt. Nå tester jeg Burt's Bees Soothingly Sensitive Aloe&Buttermilk Lotion, men er ikke imponert. Den har den typiske naturkosmetikk-ulempen at den er tyntflytende, allikevel ganske fet, men gir lite fuktighet til huden. Ok, tusen takk, Yasi og Honesty:) Da virker det som at kanskje Mama Mio OMega Super-rich Body Cream er riktige kremen for mitt vedkommende. Men kan jeg bestille denne tollfritt fra andre sider enn hjemmesiden deres, Honesty?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Ok, tusen takk, Yasi og Honesty:) Da virker det som at kanskje Mama Mio OMega Super-rich Body Cream er riktige kremen for mitt vedkommende. Men kan jeg bestille denne tollfritt fra andre sider enn hjemmesiden deres, Honesty? Du får den på feelunique. http://www.feelunique.com/p/Mama-Mio-Super-Rich-Body-Cream-200ml
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Du får den på feelunique. http://www.feelunique.com/p/Mama-Mio-Super-Rich-Body-Cream-200ml Dumt den bare finnes i 200 ml flaske, da holder den ikke lenge hvis man skal bruke den på hele kroppen. Men den virker fristende å prøve :-)
Honesty Skrevet 25. januar 2011 #8 Skrevet 25. januar 2011 Jeg synes den er ganske drøy i bruk, men jeg bruker den mest på leggene og overarmene, som er de områdene hvor jeg er tørrest. Jeg har hatt min siden november, og har brukt den masse, og den er fortsatt ikke tom. Så mitt råd er å spare den til de tørreste områdene, og kanskje bruke noe billigere til resten av kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå